Ik word altijd heel blij van zwangere vrouwen of net geboren babietjes. Ik heb er zelf nu twee (kindjes) en vind die twee ervaringen ook wel genoeg. Maar kan nog steeds van oor tot oor glunderen als ik anderen zie in die conditie. Sorry, kan het ook niet helpen.
Maar eh......Je trouwdag? Of aankomst van aanstaande opa's en oma's? Laat ons niet te lang in spanning.
Tjarco en ik gaan trouwen omdat we heel veel van elkaar houwen maar ook omdat Tjarco anders van de NLse wet niet officieel papa mag zijn van zijn eigen kindje!! (Tenzij we door allerlei bureaucratische hoops springen, documenten verzamelen al dan niet met apostille stamps, naar Sydney vliegen, naar ambassade, document tekenen en 500 dollar betalen). Dus we zijn sinds 9 November officieel in ondertrouw!! :lol:
Iedereen die het leuk vind om dit bij te wonen is bij deze van harte uitgenodigd op:
zaterdag 16 december om 12.45 uur 's middags in de Registry van Brisbane op 110 George St in het CBD .
's Avonds geven we ook nog een bescheiden feestje om het te vieren in ons (nieuwe) thuis. Laat me maar weten of je zin hebt om te komen, dan kan ik je onze adresgegevens doorsturen.
Tadaaaa!
(Nou lieve moderator Sander, maggie nu weer terug naar QLD, anders komt er misschien wel niemand op onze trouwdag :cry
Gefeliciteerd! Maak er een hele leuke dag van en geniet er vooral van. Jammer dat je niet kan drinken (alhoewel, 1 glaasje kan ook geen kwaad), maar als je maar geniet.
[quote author=amoz link=topic=5983.msg75192#msg75192 date=1163647170]
[quote author=Hans de Visser link=topic=5983.msg75078#msg75078 date=1163511836]
Dan is het independence day in Kazakhstan! [/quote]
Off topic: Weet je dat van Borat? :-D
[/quote]Wikipedia, voor al uw nutteloze feitjes... :-D
Enne, wij zijn d'r natuurlijk bij op de 16e! Of had Sal dat al bevestigd?
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.