16 December 2006

amoz

New Member
16 December 2006 is een grote dag. Waarom?  :?

Daar gaan we weer: en maar raden lieve koninginnemensen!  :lol:
 
Je mocht toch niet drinken in een bepaalde conditie?
Zal daar wel iets mee van doen hebben.

Ben je al zo ver, heb ik toch heel wat posts gemist de afgelopen maanden :-D

Mariette
 
26 weken! en op 16 december 31 weken. Dus dat kan het niet zijn. Hier een - niet zo charmant - fotootje van afgelopen zondag:

36458149_5_CpUQ.jpeg
 
Ik denk dat je dan viert dat je dan 4 jaar en 2 maanden en .... dagen .... uren in australië zit??
 
Ik word altijd heel blij van zwangere vrouwen of net geboren babietjes. Ik heb er zelf nu twee (kindjes) en vind die twee ervaringen ook wel genoeg. Maar kan nog steeds van oor tot oor glunderen als ik anderen zie in die conditie. Sorry, kan het ook niet helpen.

Maar eh......Je trouwdag? Of aankomst van aanstaande opa's en oma's? Laat ons niet te lang in spanning.

Groetjes,
Danny-Eva
 
Well... zwanger, net verhuisd... wat kan het zijn, wat kan het zijn???

Hij is 'ietsie' makkelijker dan je quizvraag van een paar maandjes geleden  :wink:
 
Dan is het independence day in Kazakhstan! En het is de geboortedag van Ludwig van Beethoven.  :)

Ok, ik weet dat er nog wel meer gebeurt die dag, maar ik zeg lekker niets... laat ze maar raden...  :evil:
 
[quote author=rob en jolanda link=topic=5983.msg75079#msg75079 date=1163512366]
Bahrein - nationale feestdag

Zuid Afrika - dag van verzoening

Zal er allemaal wel niets mee te maken hebben.......
[/quote]

misschien wel. die beeldjes op de kast zouden uit afrika kunnen komen.  :-D
 
Zal ik het maar onthullen dan:

Tjarco en ik gaan trouwen omdat we heel veel van elkaar houwen maar ook omdat Tjarco anders van de NLse wet niet officieel papa mag zijn van zijn eigen kindje!! (Tenzij we door allerlei bureaucratische hoops springen, documenten verzamelen al dan niet met apostille stamps, naar Sydney vliegen, naar ambassade, document tekenen en 500 dollar betalen). Dus we zijn sinds 9 November officieel in ondertrouw!!  :lol:

Iedereen die het leuk vind om dit bij te wonen is bij deze van harte uitgenodigd op:

zaterdag 16 december om 12.45 uur 's middags in de Registry van Brisbane op 110 George St in het CBD .

's Avonds geven we ook nog een bescheiden feestje om het te vieren in ons (nieuwe) thuis. Laat me maar weten of je zin hebt om te komen, dan kan ik je onze adresgegevens doorsturen.

Tadaaaa!



(Nou lieve moderator Sander, maggie nu weer terug naar QLD, anders komt er misschien wel niemand op onze trouwdag :cry:)
 
Gefeliciteerd! Maak er een hele leuke dag van en geniet er vooral van. Jammer dat je niet kan drinken (alhoewel, 1 glaasje kan ook geen kwaad), maar als je maar geniet.

Blijf van elkaar houden en heb een mooie dag!!

Groetjes,
Danny-Eva
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=5983.msg75078#msg75078 date=1163511836]
Dan is het independence day in Kazakhstan! [/quote]

Off topic: Weet je dat van Borat?  :-D
 
[quote author=amoz link=topic=5983.msg75192#msg75192 date=1163647170]
[quote author=Hans de Visser link=topic=5983.msg75078#msg75078 date=1163511836]
Dan is het independence day in Kazakhstan! [/quote]

Off topic: Weet je dat van Borat?  :-D
[/quote]Wikipedia, voor al uw nutteloze feitjes...  :-D
Enne, wij zijn d'r natuurlijk bij op de 16e! Of had Sal dat al bevestigd?
 
Back
Top