18 nov Berlijn

Mon

New Member
even een up-date voor mijn verhaal....

er is goed schot in de zaak gekomen, heb alle papierwerk zo snel mogelijk afgewerkt (enkel nog wat laatste kleine dingetjes), mijn medicals gedaan die echt een piece of cake waren ( trouwens kan iemand me misschien zeggen of die X-ray nodig is, moet ik die meenemen naar Berlijn en houden ze die?)
heb in oktober nog naar Berlijn gebeld... mijn case-officer belde diezelfde dag na zo'n 3 uur al terug (wonder) en heb tegelijk een afspraak geregeld voor 18 november om 11.00!!! dit komt nu echt wel dichterbij - spannend!!!!  :)

mijn grootste vrees is dat er iets ontbreekt, dat hij (case-officer) 'ons verhaal' niet begrijpt, of .... dat ik het visa niet krijg...

het worden nog spannende, stresserende dagen...... mijn fiancé heeft het nu al druk met me te kalmeren via de telefoon....  :wink:

Groetjes Mon

Succes
en als je voor de schnell procedure gaat ,moet je wel al de x-rays hebben, mij vroegen ze er specifiec naar aan de telefoon.
(ik ga 10 januari 2006 naar Berlijn)

groetjes lin

Oh succes he! Ik heb gisteren gebeld voor een afspraak maar ze bellen me nog terug.... als ze morgen nog niet hebben gebeld ga ik maandag gelijk weer aan de telefoon hangen. Lin werd binnen twee dagen terug gebeld dus ik houdt de goede moed er nog maar even in. Inderdaad X-rays moet je meenemen hoor! dus gauw nog even een afspraak maken !!!
Houdt ons op de hoogte he!

Blijkbaar heb ik je vorige verhaal gemist, Mon. Maar even een vraagje (klinkt misschien wat knullig hoor); waarom moet je eigenlijk helemaal naar Berlijn?
Ik wil je uiteraard trouwens ook erg veel succes wensen!!!

Hoi Mon,

Ik moet over een week, zal ik je een pm sturen als ik weer terug ben? Ik ben ook al bloed nerveus..

Laat het maar weten of je interesse hebt,

Groetjes Ellen :)

Hoi allemaal,

bedankt voor alle succes-wensjes!!! Zal het nodig hebben, bij mij zitten de zenuwen ook al hoog....
Alle tips en goede raad zijn welkom....  Ook van jou Ellen!!!!!

Groetjes Mon

PS.Jean76 - ik moet naar Berlijn voor een fiancée visa!!!  :wink:

Nog 3 nachtjes slapen...

Effe een up-date....
Heb alle papierwerk dat ik van Kristopher moet hebben nu binnen, het was stressen, want een pakket (met statements, birth-certificate...) is verloren gegaan. Gelukkig heeft hij alles op tijd kunnen herzenden. Moet morgen nog een laatste vertaling terug hebben... dan alles nog eens overlopen (voor de 10 keer, of misschien wel de 15de). Ik krijg het niet afgeleerd, maar ik blijf twijfelen of ik wel alles heb, of wat ik heb wel juist is..... Grrr - wordt er zelf zenuwachtig van, bovenop de stress, de nerves....
Was het al maar vrijdag namiddag!!! Lekker terug in de auto, met mijn visa in het paspoort!

Pfhh, heb kalmeerpillen nodig, denk ik  :wink:  zelfs de lieve woordjes van Kristopher helpen niet meer - hij voelt zich zo hulpeloos daar in Sydney.

Nog 3 nachtjes...

Groetjes Monique

Mon,

Onthoudt wat ik gezegd heb.... gewoon jezelf blijven en eerlijk je verhaal vertellen. Ze zijn heus niet onredelijk daar.
Neem alles nog een keertje door en leg alles apart in mapjes. Jouw forms, zijn forms, je medicals en x-ray (die krijg je niet terug), geboortecertifcaten apart, foto's, e-mails enz. in een map. KOMT ALLEMAAL WEL GOED!!
Als ik het krijg, dan krijg jij 'm ook echt wel.
Laat je het mij wel even weten hoe het gegaan is?
Heel veel sterkte komende nachten en heel veel succes!!! Zet 'm op.

Groetjes Ellen

Succes Mon,

Het komt wel erg dichtbij nu.
Hopelijk vergeet je niks als je naar Berlijn gaat.

Bert

@Jean76

In Berlijn worden de Visa verstrekt.
De Australische ambassade in NL doet dit niet, dus iedereen moet daarvoor naar Berlijn.

Succes!!  :up:
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, spannend.. maar als je alle papieren hebt, moet het lukken.
Veel plezier in Berlijn.

groetjes Lin

en laat ff weten hoe het gegaan is.

Mon, van mij ook! super sterkte! Het gaat echt wel goedkomen, daar ben ik van overtuigd!!!!
Laat het ons gelijk weten he!!!
Hoe laat moet je ookalweer??
Marina

Hi Mon,

Ook namens mij succes gewenst :up:.
Hier zullen we weer met z'n allen flink gaan duimen :).

Groetjes,
Mel

Hmmm, bedankt allemaal met me succes te wensen!!! Keep your fingers crossed - vrijdag om 11.00 uur!

Zo snel ik kan laat ik wat weten, heb enkele mobiele tel. nummers, dus probeer ik een text berichtje te sturen, en anders vind je me zaterdag op het forum!

Heb zonet alle form nog eens doorgenomen, checken of alle vragen zijn beantwoordt, kijk deze avond nog wel eens een keer of 2, 3 50 na  :wink: of ik alles heb...

Mijn hart doet echt wel overuren....

Tot de volgende - met visa nieuws!

Monique

Hoi Mon,
Nou ik heb je net nog even een sms je gestuurd. ik hoop dat ie is aangekomen. Je zult bijna aan de beurt zijn nu! Succes en heel veel sterkte! Laat ons gelijk weten hoe het is gegaan he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
Marina

Nou allemaal; er mag er weer eentje het land in !!!!!!!!!!!!!

Supernieuws Mon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:congrats:

!!!!!
Marina

:dance: :congrats:

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb het je nog gezegd!!! Fantastisch meid...............

Een heel goed weekend...maar dat zit wel goed...
Ik neem er vanavond ook eentje op jou!!

Groetjes Ellen

Back