Hoi allemaal!!!
Ik ben weer terug.... Ben vannacht om 12 thuis aangekomen - vermoeiende dagen.
Ik zie dat Marina het nieuws al had verteld!! I got the visa!!!!!
Het viel allemaal echt wel mee! No need to stress (makkelijk gezegd achteraf, maar het is waar). Ik kreeg het wel even benauwd daar, want toen mijn case officer me belde, en zich voorstelde had hij zijn naam genoemd (Dobrzinski) een poolse naam, maar dat dacht ik net te kunnen bespelen want ik ben zelf van poolse afkomst (en Kristopher ook). Wel zie ik die man afkomen naar me, leek me een aangenaam persoon te zijn, tot hij zich voorstelde en ik zijn naamplaatje zag - het was Klaus M. Mijn hart bleef even stilstaan, omdat op dit forum al wat over hem isverteld (en niet echt positief). Ik verwachte een kruisverhoor, maar het was een leuke babbel. Moest ons verhaal doen, wat, waar, wanneer en hoe we elkaar ontmoetten, hoe het contact verloopt, de forms, heeft fotos gekopieerd.... en op het einde zei het 'I can grant you the visa'!!!!!! Yippie!!!
Het hele gesprek duurde zo'n 40 minuten. Moest om 3 uur terugkomen om mijn paspoort met visa op te halen en that was it!
Had wel effe een paniekmoment met de Notice of Intended Marriage - Kristopher en ik trouwen nl. in belgie voor de wet, en hier kan je pas een huwelijksafkondiging doen max.6 maanden voor het huwelijk en op vertoon van alle documenten. Heb de ambtenaar gevraagd een brief te schrijven met melding dat ik op die datum met K wil trouwen en heb hem er een papier bij laten steken aangaande de data. Dit was gelukkig ok voor de case officer!
He he, zoveel stress voor dat stickertje .... Maar nu kan ik eindelijk de trouw gaan plannen - oh ja en een ticket kopen!!! :wink:
Groetjes,
Mon :lol: