18 nov Berlijn

@ Ellen: nu ben ik echt niet meer nerveus hoor! het komt echt wel goed over anderhalve week!

Geweldig dat het stickertje heb ontvangen.
             Monique
:congrats: :congrats:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Gr Ineke

Hoi allemaal!!!

Ik ben weer terug.... Ben vannacht om 12 thuis aangekomen - vermoeiende dagen.
Ik zie dat Marina het nieuws al had verteld!! I got the visa!!!!!  :up:
Het viel allemaal echt wel mee! No need to stress (makkelijk gezegd achteraf, maar het is waar). Ik kreeg het wel even benauwd daar, want toen mijn case officer me belde, en zich voorstelde had hij zijn naam genoemd (Dobrzinski) een poolse naam, maar dat dacht ik net te kunnen bespelen want ik ben zelf van poolse afkomst (en Kristopher ook). Wel zie ik die man afkomen naar me, leek me een aangenaam persoon te zijn, tot hij zich voorstelde en ik zijn naamplaatje zag - het was Klaus M. Mijn hart bleef even stilstaan, omdat op dit forum al wat over hem isverteld (en niet echt positief).  Ik verwachte een kruisverhoor, maar het was een leuke babbel. Moest ons verhaal doen, wat, waar, wanneer en hoe we elkaar ontmoetten, hoe het contact verloopt, de forms, heeft fotos gekopieerd.... en op het einde zei het 'I can grant you the visa'!!!!!! Yippie!!!
Het hele gesprek duurde zo'n 40 minuten. Moest om 3 uur terugkomen om mijn paspoort met visa op te halen en that was it!
Had wel effe een paniekmoment met de Notice of Intended Marriage - Kristopher en ik trouwen nl. in belgie voor de wet, en hier kan je pas een huwelijksafkondiging doen max.6 maanden voor het huwelijk en op vertoon van alle documenten. Heb de ambtenaar gevraagd een brief te schrijven met melding dat ik op die datum met K wil trouwen en heb hem er een papier bij laten steken aangaande de data. Dit was gelukkig ok voor de case officer!

He he, zoveel stress voor dat stickertje .... Maar nu kan ik eindelijk de trouw gaan plannen - oh ja en een ticket kopen!!!  :wink:

Groetjes,

Mon  :lol:

Hey Mon, Nogmaals super gefeliciteerd he!
Nou als ik jou verhaal zo lees, dan moet ik het ook wel krijgen!!!! Alles wat je opnoemde in jou PM heb ik ook dus ik neem aan dat het wel goed gaat komen.
Ben alleen een beetje nerveus voor dat interview maar ook dat zal wel zo gebeurd zijn!
Nu maar hopen dat ze genoeg visas hebben!!! haha
Het moet een hele opluchting zijn he! Ik zal ook heeeeel blij zijn als het voor mij over is!
Ik ben ook heel blij dat Lin met mij mee gaat zodat ik een beetje morele steun heb!!
(maar dat heb ik nl ook al van iedereen van het forum!)
Nou, op naar 1 december!!!!!! I am next!!!!

Marina

:up: :up: :up:

Hoi, nogmaals gefeliciteerd!!!

Ik ben zo blij voor je... wanneer ga je ongeveer weg?? En ik neem aan dat je (toekomstige) man ook een gat in de lucht heeft gesprongen...

Ik stuur je volgende week nog een pm voordat ik wegga...

Helemaal top meid!!

Hey guys and girls!!

Ben al wat bekomen van de emoties, nu begint het pas echt goed door te dringen.... nu is het pas echt real! Ik ben ontzettend blij en opgelucht.
Toen ik op de ambassade naar Kristopher belde, denk ik dat iedereen zijn reactie wel had gehoord - was die effe blij (nee dat is een understatement - he was extatic!!!!!!!) Ik ben van plan rond de 10 januari naar Sydney te vliegen, nu op zoek naar een ticket (niet te duur als het kan, sommige prijzen zijn echt te gek: een one way duurder dan return !!!)
Moet ik ook nog mijn huwelijk plannen: Kristopher en ik trouwen in Belgie voor de wet. Ik kom pas in juli terug naar Belgie, dus alles (read alles!) moet gepland zijn. Maar das niet erg, nu komt 'the fun part!'

Groetjes
Monique

Heb het ticket, vlieg met Singapore Airlines (yep-nog eentje) op 10 januari en land op 12 januari om 7.15 in Sydney!!!!! Jippie!!!!
Het is echt wel real nu!!! Krijg af en toe wel de kriebels....

Monique

Yaaaaahoooooooo!!!!!!!!!!!!!!! :lol:  :lol:  :lol:

Gefeliciteerd hoor! je zal wel op wolken lopen nu (haha, als je dat kon, was je er nu waarschijnlijk al haha!)

Succes he!

Nu kan het aftellen echt beginnen!!!!

Wel een beetje jammer dat je met kerst en oud en nieuw niet daar bent...of heb je dat met een speciale reden gedaan....

In ieder geval... nog maar 1.5 maand....

Groetjes Ellen ( nog maar 6 dagen voor mij...)

Ook van onze kant wensen we je de kiebels toe. Laat het maar lekker jeuken. De reis is in aantocht!!

Sux6 Rene

Nog een up-date...

Nog 18 dagen te gaan..... Das echt niet veel meer, het begint nu echt wel goed te kriebelen. Ben begonnen met bijeen te sprokkelen wat ik mee wil (waar o waar ga ik dat alles steken???). Hoewel het snel dichterbij komt, lijkt het toch nog wat ver af door die feestdagen, het is ten slotte toch nog 'volgend jaar'! Wanneer ik aan het afscheid denk vooral dan van mijn ouders, krijg ik wel een naar gevoel. Kan er niet echt veel aan doen - gewoon doorbijten - krijg er tenslotte wel iets (=iemand) prachtigs voor!  :wink:

Kristopher (mijn fiancé) heeft een flat voor ons gevonden, in het hartje van Sydney (Pyrmont). Omdat we hier niet voor altijd blijven (we willen terug wat up north, naar Newcastle - dichter bij zijn familie), willen we toch echt wel in het centrum zitten. Ben benieuwd, heb het nog niet gezien, maar ben er zeker van dat het een toffe plek is.

Wel voor ieder van jullie - Prettige kerst with all your loved ones!!!!!!!!!

Groetjes
Monique

Hey Mon,

Ook voor jou spannende en drukke dagen. Nog 18 dagen, die zullen vast snel omvliegen.
Weer iemand die naar het "beloofde land" vertrekt :roll:.
Heel veel succes tijdens deze "feest" (?) dagen en natuurlijk heel veel succes met het afscheid.
Je weet waar je het uiteindelijk voor doet, toch? :)

Leuk, joh, een flat in Sydney. Geniet er lekker van en wij zijn net zo benieuwd als jij :wink:.
Spannend, hoor! Houd ons op de hoogte... :)

Ook voor jou (jullie) fijne feestdagen toegewenst en natuurlijk een goed 2006 :up:.

Groetjes,
Mel

Fijne dagen en het 'grote aftellen' is begonnen. Succes met alles en fijn dat Kristopher een flat heeft gevonden.
Nog eventjes en dan ben je er.

groetjes Miranda  :)

Hoi Mon,
nog maar eventjes en dan stap je op het vliegtuig,heb je alles klaar voor je vertrek?
Groetjes,
Lieke

Hoi Mon....

Ik wil je een heel goede reis toewensen!!! You will love it down here!!....

Groetjes Ellen

Back