Leuk dit topic, ik doe ff mee.
-Trouwdatum ; 8 juli 2006
Reden om te trouwen; Love in de eerste plaats of course, en ten 2de het prospective marriage visum,we moeten binnen 9 maanden trouwen, maar dat waren we toch van plan, dus..
-Trouwlocatie ; Tidbinbilla Nature reserve Parc.
-Met John, mijn aussie ( uit Perth, maar we wonen nu nog een jaartje in Canberra)
Samen sinds 2004, elkaar ontmoet in Nederland, toen John daar was om zijn vader en stiefmoeder te bezoeken,en die woonden bij mij in de straat, mijn 2e setje ouders noem ik ze.
- gasten; 18 , uit Nedeland mijn moeder en Rebecca, mijn petekind. Uit Londen; Carla, mijn nicht, met haar kiwi Mike. Verder vrienden van John uit australia. Zijn familie was er niet bij ,die wonen allemaal in Perth, daar gaan we in December heen, en dan houden we gewoon weer een feestje.
Ceremony was in Tidbinbilla, celebrant was janet Adams, hele leuke vrouw.
Na de ceremony champagne in het reserve parc, daarna naar de buren voor wat drankjes en hapjes. en s'avonds naar telstra Tower, het Alto Restaurant voor het diner.
Huwelijksnacht in het Hyatt canberra (verder geen details hierover, heheh :evil: )
fotograaf was chris Canham, bloemen bij Joanne flowers in Manuka, en haar en make up bij Faces .
Het was een buitenbruiloft, en dat in hartje winter canberra, was ff een beetje een risico, en we hadden (lekker slim) geen back up plan, maar zaterdag de 8e was het mooiste weer van de wereld, echt supergeluk gehad.
Verder is er niets misgegaan, alleen smorgens uit zenuwen mijn lens weggespoelt in de wasbak, maar heb genoeg reservelenzen ,dus geen probleem..
En vrienden van John hebben de volgende dag een ongeluk gehad met de trouwauto,(kangaroo op de motorkap) maar gelukkig was dat NA de bruiloft, wel sneu voor de kangaroo :cry:
Al met al, budget huwelijksdag,maar HELEMAAL TE GEK, alles compleet naar wens.
Voor iedereendie binnenkort gaat trouwen; CONGRATULATIONS , en heel veel plezier, en hou me vooral op de hoogte, vind het superleuk om alle verhalen van anderen te lezen..
groetjes Linda