26 aug berlijn schnell, schnell

:congrats:

HEEL ERG GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEEL VEEL GELUK IN OZ...

Wanneer vertrek je? Dit is heel goed nieuws, dit houdt de moed erin voor ons allemaal...

Groetjes Ellen :) :) :) :) :) :) :)

Gefeliciteerd met je visum!! Wat hebben ze het jou moeilijk gemaakt zeg! Maar gelukkig is dat nu allemaal achter de rug en zit je over iets meer dan een maand lekker in de zomer nog voor de kerst in Australie.
Succes met de laatste loodjes (huilende mamma's bijvoorbeeld) en andere moeilijke dingen en dagen.

Groeten
Marjon

Linda! Gefeliciteerd met je visum!! Geweldig!!!
:happysun: :cheer: :applaus:

Sterkte met het afscheid nemen meid!

(Waar een deur dicht gaat... gaat er ook weer een open!)

Jeeetje... wat een gedoe om er te komen zeg! Beetje dubbel vast ook. Jij bent natuurlijk enorm blij dat je je visum hebt, maar je moeder niet denk ik...
Sterkte en Sucses!!

Beetje laat vandaag, maar ook namens ons GEFELICITEERD met je visum!!!
Super, joh :up:.

Heel veel succes :).

Groetjes,
Mel & aanhang :wink:

[quote author=linda link=topic=2296.msg35694#msg35694 date=1131612667]
het paspoort is binnen[/quote]
YEAH, gefeliciteerd met het verkrijgen van het paspoort!!

[quote author=linda link=topic=2296.msg35694#msg35694 date=1131612667]
en de kat is aangekomen in sydney.[/quote]

Laat even weten hoe alles met de kat is verlopen (ervaring met de instantie bv.)
Hier zijn wij (Paula en ik) toch wel zeer benieuwd naar.

Rene

Hey Linda,
Jij moet toch ook inmiddels op punt van vertrek staan? Hoe is het met de voorbereidingen? Of ben je er inmiddels al???

Groetjes,
marina

Veel succes met je sollicitatie, dat is al hartstikke fijn. Je spullen zijn onderweg (gelukkig), je kat is lekker in huis èn je bent bij je vriend. Het lijstje staat vol met goede dingen. Heb je nu nog het 'vakantiegevoel' of heb je zoiets van, nee hoor....eigenlijk begin ik (ook al is het nog maar relatief kort dat je er bent) te wennen. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor.
Veel succes met alles in ieder geval en echt heel leuk om te lezen hoe alles met je gaat.

Groetjes Miranda  :)

Linda,

Ook van Katrina en mij heel veel succes toegewenst met je sollicitatie, we zullen voor je  :up: (duimen).  :-D
Goed om te horen dat je spulletjes nu onderweg zijn vanuit Nederland. Ik kan me zo voorstellen dat het een naar nasmaakje geeft na het getouwtrek met die verhuizers.

Verder sluit ik me helemaal bij Miranda aan, leuk te lezen hoe het je vergaat in Oz en blij dat alles goed gaat.  :up:

Gr.Koen

Back