28/8/2009 - Problemen met website

Lost

Administrator
Vandaag was de website een aantal uren onbereikbaar. Rond 20:30 (Tassie tijd) kwam ik er achter dat de site onbereikbaar was. Navraag bij de host wees uit dat ze mijn account uit voorzorg hadden gedisabled. Er bleek in korte tijd ontzettend veel verkeer door de website verwerkt te moeten worden, waardoor de server overbelast raakte. We zijn nog aan het uitzoeken wat er precies aan de hand was, maar het lijkt er op dat een Yahoo spider de oorzaak was. Door de server reboots, waren vervolgens enkele tabellen in de database beschadigd. Na reparatie lijkt alles nu gelukkig weer te werken.

Helaas had ik XPdite nog niet naar de nieuwe VPS server verhuisd. Helaas moet ik van het weekend werken, maar ik zal proberen zoveel mogelijk voorbereidend werk te doen zodat ik binnenkort met de verhuizing kan starten. Ik draai al een test site op de nieuwe server (die r*te snel is!). Ik zal binnenkort een update plaatsen.
 
OEF!!!!
Dat was effe paniek hoor, dacht al dat de site verdwenen was.
Zou ik niet te boven komen!!!

Helemaal blij dat alles weer werkt nu

:applaus: :cheer: :balloons:
 
Vandaag ook nog moeite gehad, wel verbinding maar na een tijdje reageert de site niet meer en zit ik vast.

Vooral als ik in mijn berichten zit. Kan natuurlijk mijn computer zijn of zijn er nog verbindingsproblemen?

groetjes Simone
 
@nesje:
Wees gerust, XPdite is een blijvertje. :wink:

@Scooby:
Vandaag heb ik zelf geen problemen gehad met de site, maar het zou best kunnen dat het probleem nog niet helemaal verholpen is.
 
Back
Top