28 documenten voor 100 euro

Onze notaris had er nog een mooi zegel met een droogstempel opgezet. Ziet er erg 'kek' uit (en dat is ook alles :)).

Zorg er wel voor dat de naam en adres van de notaris (en ook dat ie notaris is) op de documenten staan. Dan kan DIMIA achterhalen van wie de handtekening is. (waarschijnlijk hebben ze wel een lijst met alle Nederlandse notarissen)

:up: Voor elkaar!

Mooie Engelse tekst erop + stempel + handtekening :dance:

Nu nog een goede vertaler :cry:

Wederom bedankt voor alle info!

GRoeten Sander

Nee hoor.. bij een notaris in Zwolle...voor 25 euro.

Nog niet goedkoop, maar op een gegeven moment ben je zat van het gezoek!

Groeten Sander

Ik ben eerst naar het gemeentehuis gegaan met mijn documenten. Maar zoals de meeste hier hebben ondervonden, geen stempel in het engels, schrijven in het engels kunnen ze kennelijk niet, dus weer terug naar af. Als ik het bij de gemeente had laten doen had het mij trouwens 4 euro 50 per kopie gekost.
Toen maar contact gezocht met mijn notaris die ook het contract tav het meenemen van mijn dochter (uit eerdere relatie) naar Australie. Hij deed het wel in het engels en het zou 5 euro per kopie kosten.
Ben donderdag langs geweest, 12 gecertificeerde kopieen laten maken, en kosten: NIETS!!!!!
Zo zie je maar weer!
Mijn vriend heeft zijn documenten laten certificeren bij een advokatenkantoor (gewoon een stempel van het kantoor en met pen datum, en handtekening van de advokaat, ziet er een stuk minder proffie uit moet ik zeggen) en een aantal dingen zelf getekend of wel door een vriend, want zij zijn beiden advokaat (oftewel justice of peace...) nu maar hopen dat Berlijn dat accepteert  :?

Hoi Hoi,

Weet iemand een notaris in de buurt van Breda die gratis of tegen een kleine vergoeding documenten wil certificeren?
Onze notaris in het dorp vraagt € 100 voor 5 documenten (3 kopietjes).

Gr veer

Ik heb mijn gecertificeerde kopiën laten maken in het gemeentehuis. Was best prijzig.

Ja Lost,

Als die leges gekoppeld moeten worden aan de werkelijke kosten, dan klopt er geen hout van. Elke gemeente bepaalt (helaas of somd toch niet) de kosten van de kopieën. Bij ons was het € 2,75 per kopie maar ik heb inderdaad al gezien dat er bij zijn die veel duurder zijn èn ook die goedkoper zijn.

Ik heb in Breda een notaris gevonden die het certificeren gratis doet, met een engelstalige stempel!!! Mocht iemand interesse hebben in naam en telefoonnummer stuur dan maar een PM!

Gr Martijn

Hi,

Ik heb alles bij het gemeentehuis laten certificeren voor noppes, en er zijn heel veel notarissen die het gratis doen!

Gegroet

weten jullie ook een notaris in amsterdam of zaandam die niet te veel rekent, ik heb een aantal notarissen benaderd: voor 40 documenten x 3 kopietjes vragen ze resp. € 924,- / € 2.234,-/ € 640,-, wordt ik niet echt vrolijk van, zelfs op het gemeentehuis in het gat waar ik woon vragen ze € 8,- per kopie.  :|  :-o  :|  :-o

kost een middagje bellen maar ook ik heb een notaris gevonden die e.e.a. kosteloos of tegen een kleine vergoeding (max. €100,-) wil certificeren  :up:  :up: . De verschillen zijn niet meer normaal, de duurste vroeg meer dan €2200,- voor wat een ander (bijna) gratis doet.  :-o  :-o

Hoi,

Ook ik ben in dit stadium beland. Bah wat een onzin, zoveel geld voor een kopie. Iemand enig idee of er een notaris ofzo in Den Haag zit die niet al te duur is. Tot nu toe alleen reacties terug gehad van 25 tot 35 euro PER KOPIE. Sjah sorry, dat is toch echt te duur...

Ik heb het bij een kleine gemeente in de buurt gedaan. Gewoon rondgebeld waar het het goedkoopst was. Ik kwam uit op 2,50 per kopie, en in Deventer was het bijna 10 euro per document.

Henriette

Owkee bedankt voor de tip. Heb vandaag alle notarissen in Den Haag zelf gemaild. Begin binnekort wel met alle in de omliggende kliene gebieden....

Eh, helemaal gratis in de gemeente Westerveld; heeft ons alleen een taart gekost.

Erna

ik heb, voor de registratie van de kinderen als citizin by descent, kopiën opgestuurd met een stempel van de politie. Helaas kreeg ik na 4 weken bericht uit Berlijn, dat alleen kopiën gecertificeerd door een Australische employe (ambassade of australische politie) geaccepteerd werd. Heftig balen dus.  :|

Pauline

Ik heb nog een stempel in de aanbieding waarop staat: Certified as a true copy of the original

Heb ik laten maken toen ik ontdekte dat onze notaris geen engelse stempel had. Heb op alle +- 80 kopieen zelf de stempel gezet. Toen koste het certificeren nog maar 50 euro (ex BTW)
Voor interesse stuur maar een PM, voor 10 euro is ie voor jou (incl het verzenden en stempelkussen)

Back