2e XPdite borrel zat 16 juli

Rob

New Member
Hi everybody,

zou iedereen die mee willen gaan borrelen op zaterdag 16 juli om 19.00 uur graag z.s.m. willen aangeven of ze vantevoren een hapje willen eten in de pub en zo ja met hoeveel personen (ivm reserveren).

De Pub is "Gilhooleys" in Albert street. en hun website http://www.gilhooleys.com/ "

Alvast hartstikke bedankt en tot 16 juli.

Rob
 
[quote author=Aussielover link=topic=2051.msg20259#msg20259 date=1120943862]
Hi Rob ! Wij, Mark, Antira en Ingrid komen borrelen !  :drinking:
[/quote]


is gooeeed, maar het eten heb ik geannuleerd.

Houdoe Rob
 
Hoi........mag ik even "inbreken"? Als jullie nou gaan borrelen (want ik heb weer een baby sit probleem dus ik kom niet, maar ik wacht met volle smart op de Picnic! :)) en je spreekt (netwerkt??) met iemand die toevallig (you never know) iets in de "bridal industry" doet (or anything related: Floristry, Cakes, Dresses, Make-up artist......ik noem maar wat). Dan heb ik eventueel wel interesse!  :up: Ben namelijk een Open Day/mini bridal expo aan het organiseren at McLeod Country Golf Club.  Geen catering bedrijven etc. want dat doen wij zelf :evil:

Alvast bedankt.....of is dit illegale sluipreclame :oops:...nee, toch? Misschien kan ik andere "dutchies" helpen??....of eigenlijk misschien kunnen wij elkaar helpen!

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=2051.msg20295#msg20295 date=1121051705]
Hoi........mag ik even "inbreken"? Als jullie nou gaan borrelen (want ik heb weer een baby sit probleem dus ik kom niet, maar ik wacht met volle smart op de Picnic! :)) en je spreekt (netwerkt??) met iemand die toevallig (you never know) iets in de "bridal industry" doet (or anything related: Floristry, Cakes, Dresses, Make-up artist......ik noem maar wat). Dan heb ik eventueel wel interesse!  :up: Ben namelijk een Open Day/mini bridal expo aan het organiseren at McLeod Country Golf Club.  Geen catering bedrijven etc. want dat doen wij zelf :evil:

Alvast bedankt.....of is dit illegale sluipreclame :oops:...nee, toch? Misschien kan ik andere "dutchies" helpen??....of eigenlijk misschien kunnen wij elkaar helpen!

Groetjes
Syl
[/quote]

Hoi Syl,
Ik zoek nog werk, ik heb zelf 3 maanden voor een florist gewerkt, mijn cakes zijn zeer populair en gewild (vooral de chocolate cake en bananacake en een knap bruidje helpen met het uitzoeken van een dress, ben ik ook niet vies van (persoonlijk denk ik dat de schoenen voor de dress komen). maar van make up, heb ik helaas geen verstand.  :evil:

Maar stuur me ff wat meer details via e-mail of pmmetje, dan zal ik eens rond vragen.

groeten Rob
 
Hallo Rob en alle andere borrelaars,

Lijkt ons heel gezellig! Wij komen ook,  alleen Wilma eet een hapje mee, Philippe wegens nog onbekende werktijden niet, drinkt later wel een biertje mee. En anders pikt hij toch gewoon een patatje van mijn bord.

Onder welke naam wordt gereverveerd, zodat ik niet bij de verkeerde tafel aanschuif? Ik ga ervan uit dat we om 19.00 eten?

Als het frisjes is, trekt ik mijn oranje coltrui aan, voor de herkenbaarheid. 
Groetjes en tot zaterdag.

Wilma & Philippe

:lol:
 
Hallo Rob en alle andere borrelaars,

Lijkt ons heel gezellig! Wij komen ook,  alleen Wilma eet een hapje mee, Philippe wegens nog onbekende werktijden niet, drinkt later wel een biertje mee. En anders pikt hij toch gewoon een patatje van mijn bord.

Onder welke naam wordt gereverveerd, zodat ik niet bij de verkeerde tafel aanschuif? Ik ga ervan uit dat we om 19.00 eten?

Als het frisjes is, trekt ik mijn oranje coltrui aan, voor de herkenbaarheid.  
Groetjes en tot zaterdag.

Wilma & Philippe

:lol:
 
:-D :-D Rob, heb je dan nog wel niet in levende lijve ontmoet maar ik dacht al dat je multi functional was :-D En wat een werk ervaring heb jij op je sleeve! :) Fantastic! Kan jou dan niet gewoon inhuren ben ik in 1 klap klaar!

Maar zal zo even een pm in elkaar flansen, thanks alvast!

Syl
 
[quote author=wilma&Philippe link=topic=2051.msg20457#msg20457 date=1121232601]
Hallo Rob en alle andere borrelaars,

Lijkt ons heel gezellig! Wij komen ook,  alleen Wilma eet een hapje mee, Philippe wegens nog onbekende werktijden niet, drinkt later wel een biertje mee. En anders pikt hij toch gewoon een patatje van mijn bord.

Onder welke naam wordt gereverveerd, zodat ik niet bij de verkeerde tafel aanschuif? Ik ga ervan uit dat we om 19.00 eten?

Als het frisjes is, trekt ik mijn oranje coltrui aan, voor de herkenbaarheid. 
Groetjes en tot zaterdag.

Wilma & Philippe

:lol:


[/quote]

Verrek, had ik ff niet aangedacht. heb onder de naam rob verheijen gereserveerd en gelukkig nog niet geannuleerd. dacht al dat er niemand mee ging eten. tot zaterdag.

en Syl, ik wacht je pmmetje met volwachting af.

groeten Rob
 
En? Was het gezellig? Hebben jullie ook fotootjes gemaakt! Ben nogal nieuwsgierig aangelegd en met name omdat ik volgend jaar bij de borrel aanwezig hoop te zijn!!  :wink:

Groetjes Lin
 
[quote author=Lin link=topic=2051.msg22113#msg22113 date=1122555350]
En? Was het gezellig? Hebben jullie ook fotootjes gemaakt! Ben nogal nieuwsgierig aangelegd en met name omdat ik volgend jaar bij de borrel aanwezig hoop te zijn!!  :wink:

Groetjes Lin

[/quote]

ja was gezellig, we hebben eerst dus bij gilhoolies geeten. en dat was lekker en niet duur. tussen het eten door hadden ze een jongen en 3 meiden die ala riverdance aan het dansen waren. is ook weer iets anders. daarna zijn we naar een andere pub gegaan, want later op de avond trad er een band op en die was luid en ze waren niet zo goed. in die andere pub hebben we nog wat gedronken en gedanst en rond 0.00 uur ging iedereen naar huis (de laatste bus pakken).

En ik zelf heb geen foto's gemaakt, maar iemand anders wel. dus ik laat het aan diegene over of ze het op de site gaat zetten of niet.

tot volgend jaar...

Rob
 
Back
Top