3 maanden Toeristen visum verlengen naar 6 maanden

Delsia

New Member
Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje over mijn toeristen visum. Ik ben nu 2 maanden in australie en op 2 juli moet ik australie uit. Nu wil ik graag nog 3 maanden langer blijven.
Reden is mijn vriend woont hier. Ik heb gelezen dat als je een 6 maanden visum hier aanvraagt je kans heb dat je een No Further Stay stempel krijg.

Ik wil dit liever niet omdat ik een maand terug ga naar Nederland dan weer terug wil voor 3 maanden en gewoon geen problemen met Immigratie wil krijgen
als ik in Nederland ben en weer een nieuw visum moet aanvragen.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe groot is de kans dat als je je visum hier verander naar een 6 maanden visum je die conditie 8503 krijg.

Zou het ook mogelijk zijn om zeg maar 2 dagen naar OZ te gaan en dan weer terug te keren naar australie voor 3 maanden.

Groetjes Dels
 
Als je toch teruggaat naar NL voor een maand is het dan niet veel makkelijker om hier gewoon weer een nieuw toeristenvisum aan te vragen? En anders is er de mogelijkheid om je visum te verlengen. Meer info daarover vind je hier: http://www.immi.gov.au/visitors/tourist/676/how-the-visa-works.htm
 
Back
Top