3 vragen over medische keuring

lammetje

New Member
Ik heb heb nog wat vraagjes over de medische keuring door de paneldokters, hopelijk weten jullie hier het antwoord op...

Ik heb begrepen dat ik mee moet nemen:
- een paspoort
- een pasfoto
- bril/contactlenzen

Mijn vragen zijn:
1. De DIMIA website heeft het over een brief van hen die je mee moet nemen. Ik wil van de schnell-procedure gebruik maken en heb dus geen brief. Is die brief noodzakelijk?
2. Heb je nog een verklaring van je eigen dokter nodig, en/of moet ik het bij mijn dokter melden?
3. Hoe lang duurt het (vanaf de keuring) voordat je het medische rapport van de panel dokter ontvangt?

alvast bedankt!
 
lammetje said:
Ik heb heb nog wat vraagjes over de medische keuring door de paneldokters, hopelijk weten jullie hier het antwoord op...

Ik heb begrepen dat ik mee moet nemen:
- een paspoort
- een pasfoto
- bril/contactlenzen

Mijn vragen zijn:
1. De DIMIA website heeft het over een brief van hen die je mee moet nemen. Ik wil van de schnell-procedure gebruik maken en heb dus geen brief. Is die brief noodzakelijk?
2. Heb je nog een verklaring van je eigen dokter nodig, en/of moet ik het bij mijn dokter melden?
3. Hoe lang duurt het (vanaf de keuring) voordat je het medische rapport van de panel dokter ontvangt?

alvast bedankt!

Je hebt twee pasfoto's nodig. 1 voor de medische keuring en 1 voor de x-ray (aangenomen dat je die moet doen).

Voordat je de medische keuring kunt doen moet je een hiv test en de x-rays hebben gedaan. De keuringsarts heeft de formulieren hiervoor.

Het medisch rapport krijg je mee, het wordt ingevuld waar je bij bent.
 
lammetje said:
Mijn vragen zijn:
1. De DIMIA website heeft het over een brief van hen die je mee moet nemen. Ik wil van de schnell-procedure gebruik maken en heb dus geen brief. Is die brief noodzakelijk?
2. Heb je nog een verklaring van je eigen dokter nodig, en/of moet ik het bij mijn dokter melden?
3. Hoe lang duurt het (vanaf de keuring) voordat je het medische rapport van de panel dokter ontvangt?

alvast bedankt!

1. Nee, die brief had Pascal ook niet.
2. Nee.
3. Een week of zo.... Meeste uitslag hoorde hij meteen, bloed later. Pascal heeft het zelf opgehaald, want we hadden niet zo veel tijd. Zelf dus meegenomen naar Berlijn.

Hoop dat dit helpt!

Succes:D
 
Back
Top