47SP vraag 19

Ninti

Member
Hoi allemaal! Ik begrijp dat er meer mensen zijn die formulier 47SP aan het invullen zijn? Ik ga ervan uit dat ze bij vraag 19 bedoelen je burgerservice nummer/sofi nummer en niet bijvoorbeeld het nummer van mijn identiteitskaart, die ik heb naast mijn paspoort. Beetje domme vraag misschien maar ik wordt zo zenuwachtig van die officiële formulieren......... Voel me als Tos, van Otje....... ;)
 
Ik heb die overgeslagen omdat ik alleen maar een paspoort heb. Zoals ik het lees lijken ze inderdaad je BSN/sofinummer te willen weten.
Maak je niet te druk, ik had per ongeluk een vraag niet in gevuld en kreeg bericht dat de applicatie in behandeling is genomen en het verzoek of ik die vraag alsnog wilde invullen. Ze zijn best schappelijk dus.. ;)
 
Hoi allemaal! Ik begrijp dat er meer mensen zijn die formulier 47SP aan het invullen zijn? Ik ga ervan uit dat ze bij vraag 19 bedoelen je burgerservice nummer/sofi nummer en niet bijvoorbeeld het nummer van mijn identiteitskaart, die ik heb naast mijn paspoort. Beetje domme vraag misschien maar ik wordt zo zenuwachtig van die officiële formulieren......... Voel me als Tos, van Otje....... ;)

Hi Ninti,

Ik liep tegen precies hetzelfde aan. Wat heb jij hier uiteindelijk ingevuld?
 
Hoi Annely, ik heb mijn sofinummer ingevuld! Paspoort nummer hebben ze al, dus lijkt me een i.d. niet zo interresant voor hen...
 
Back
Top