4np, weg er mee!

Ja, genieten en we horen wel weer van je hoe het je afgaat in OZ. Niet te mooie verhalen he, kunnen wij achterblijvers niet verwerken.

[quote author=Hansie link=topic=8290.msg115576#msg115576 date=1207483083]
foto ziet er heeeeel bekend uit ;)
[/quote]

Haha, goeie dozen bij shurgard ;)

[quote author=Jan and Erna link=topic=8290.msg115515#msg115515 date=1207431719]
Leuk feestje gehad, of heeft Chantal gelijk en compleet uit de hand gelopen.
Ervaring Chantal, vertel.

Succes met de laatste dingen :up:
[/quote]

Ja feestje was super! Er waren lekker veel mensen gekomen en we hebben lekker lang gefeest; een mooie afsluiter en het is te fijn te weten dat ik zoveel goeie vrienden heb. Jammer alleen dat ze allemaal achter blijven  :| Maar goed, de eerste vrienden komen al met kerst langs in Sydney ;) Hun ticket is al gebooked :D

[quote author=tweety link=topic=8290.msg116311#msg116311 date=1208191664]
Een hele goede  :plane: woensdag en veel plezier met je reis!
[/quote]

en

[quote author=Dijnnas link=topic=8290.msg116322#msg116322 date=1208197629]
Ja, genieten en we horen wel weer van je hoe het je afgaat in OZ. Niet te mooie verhalen he, kunnen wij achterblijvers niet verwerken.
[/quote]

Dank jullie wel dames!, het mag nu wel zo ver zijn. Het is nu de laatste dagen echt een beetje aftellen geworden dus hoe eerder ik vlieg nu, hoe beter :)

Een hele goede vliegreis gewenst en daarna heerlijk reizen :up:

Vroeg me af of jij niet eens vroeg over die Auto markt in Fremantle zo ja kan je niet aanraden om daar te gaan kijken, zonde van je tijd. Wij fietsten er zaterdag en zondag langs en er stonden zo'n 3 auto's en ben bang dat je daar niet verder dan Mandurah mee komt :-(

Cheers

Hey,

Eindelijk is het zover. Goeie reis ehhh jeetje morgen al.
Wat zien die dozen er bij jouw netjes uit. Na verschillende soorten tape lijken die van ons op een kruising tussen een kunstwerk en een ritje naar de vuilstort.

Je mag die kater niet meenemen naar Australia he...moet ie eerst in quarantine.

He succes  :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=8290.msg116352#msg116352 date=1208235757]
Een hele goede vliegreis gewenst en daarna heerlijk reizen :up:
[/quote]

[quote author=EandE link=topic=8290.msg116364#msg116364 date=1208240154]
Goeie reis kerel, en alvast heel veel reisplezier gewenst!
[/quote]

[quote author=cyberoo link=topic=8290.msg116371#msg116371 date=1208242699]
Eindelijk is het zover. Goeie reis ehhh jeetje morgen al.
[/quote]

Dank jullie wel allemaal :) Vanavond nog even afscheidsetentje met familie en dan is het morgen eindelijk zo ver :p Ik en nu wel toe aan een beetje reizen :D

[quote author=Jan and Erna link=topic=8290.msg116352#msg116352 date=1208235757]
Vroeg me af of jij niet eens vroeg over die Auto markt in Fremantle zo ja kan je niet aanraden om daar te gaan kijken, zonde van je tijd. Wij fietsten er zaterdag en zondag langs en er stonden zo'n 3 auto's en ben bang dat je daar niet verder dan Mandurah mee komt :-(
[/quote]

Ja klopt, ik heb besloten gewoon voor een Ford Falcon te gaan en heb inmiddels e-mail contact met iemand in Perth die er eentje verkoopt. Even kijken of dat wat is :) Hij/Zij (Anne) heeft nog geen antwoord gegeven op de vraag wat de kilometerstand is; dus ik vermoed eigenlijk dat die auto een beetje veel heeft gelopen ;) Ik wil eigenlijk sowieso even de auto laten keuren voordat ik hem koop.

Zou wel erg fijn zijn als ik snel een auto heb, dan kan ik gewoon op mijn gemak daarna een beetje de stad en omgeving bekijken en tussendoor nog wat campeer spul te kopen :) Heeft een van de Perthers toevallig ergens een leuke falcon te koop zien staan? ;)

[edit]Nou, het is hier -regio utrecht- nu zwaar bewolkt met een enorme hagelbui... nu krijg ik helemaal zin om te vertrekken... :p[/edit]

[quote author=4np link=topic=8290.msg116385#msg116385 date=1208250065]
Heeft een van de Perthers toevallig ergens een leuke falcon te koop zien staan? ;)

[edit]Nou, het is hier -regio utrecht- nu zwaar bewolkt met een enorme hagelbui... nu krijg ik helemaal zin om te vertrekken... :p[/edit]

[/quote]

Ik heb net mijn falcon ingeruild op mijn midnight blue 300C Hemi (;-) ) .. Maar dat was een sedan, dus waarschijnlijk niet je voorkeur...
Anyway, een goed reis en alvast welkom in Perth!!

Nou, ook van deze kant de allerbeste wensen voor het vertrek!

Weer een Single naar Oz, zullen we een aparte draad openen? :smile:

Groetjes, Bart

Back