Berichten over schade uit de omgeving coming in as we speak. Tot mijn verbazing hebben wij geen schade aan ons 100-jarige pandje. Yet.Eens kijken hoeveel slecht gebouwde flatgebouwen nu scheuren hebben...
Wederhelft kwam net uit de douche en racete in zijn shriveled old retiree birthday suit naar buiten. Ik kon hem nog net aan zijn haren naar binnen sleuren.Hier is alles prima gelukkig. Het was mijn eerste aardbeving, dus ik rende in m'n onderbroek naar buiten. Annelies daarentegen, die aardbevingen in NZ meegemaakt heeft moest er hard om lachen.
We hebben het op beeld en ik heb het als grap geblurred alsof ik naakt was, iets waar ik weer hartelijk om kon lachen.
Maar ja, it definitely got the heart going for a bit.
Die willen we natuurlijk zien!Hier is alles prima gelukkig. Het was mijn eerste aardbeving, dus ik rende in m'n onderbroek naar buiten. Annelies daarentegen, die aardbevingen in NZ meegemaakt heeft moest er hard om lachen.
We hebben het op beeld en ik heb het als grap geblurred alsof ik naakt was, iets waar ik weer hartelijk om kon lachen.
Maar ja, it definitely got the heart going for a bit.
Bloody Kiwi’s!Eindelijk is eens iets NIET Dan Andrews' schuld. https://www.theage.com.au/national/...Jt5wGowDQGQev_q2C7QBaufQ#Echobox=1632281183-1
Plausibel!Droogte, overstroming, aardbeving, Covid, muizenplaag, bosbranden....
De enige gemeenschappelijke factor die ik hier zie is ScoMo als MP. Een statisticus zou daar zomaar conclusies aan verbinden.