Jaja, het wordt aftellen, almost a month now, dus even een update.
Over 2 maanden hopelijk een weekje rust. Met een continent verhuizing ben je maanden bezig. Naast school en werk neemt dat veel verantwoordelijkheid met zich mee. Wat ik wel moeilijk blijf vinden is het afscheid nemen van familie, vrienden, collega's en kennissen.
Mijn leven is in een sneltreinvaart veranderd met australie als eindstation! Kan eerlijk gezegd niet wachten, zodat ik de cargo kan lossen. Rot is alleen dat ik in het half jaar iets van 100 nieuwe mensen heb leren kennen. van dj's tot een vriendelijke sergeant veteraan. Het is doorbijten maar nu ga ik ook niet opgeven. Ik zie wel waar het schip strand, bij het bedrijf waar ik nu tot voorheen (vandaag) werkte kan ik altijd terugkomen en dat is wel fijn om te horen. Hou me opties altijd open, dat is me opvoeding.
Dus goodbye goodbye nederland, good mornin' Australia
Niet lang meer, echt aftellen. (al hoopt me moeder stiekum dat ik toch blijf) ach jah liever zo dan anders. Dus nog even en dan behoor ik bij de australische nederlanders
. Iedereen wilt wel foto's van me, haha dus ik denk misschien een blog, maar jah, ik ga daar echt geen energie insteken, allemaal geen zin in, misschien laat ik het me vriendin wel doen haha. Foto's kan ik altijd opsturen maar een blog, nee dank je.
in ieder geval komt de volgende update als ik in australie zit en me schoonouders kan gaan pesten haha.
Ben