A Prince is born

jufrebekka

XPdite Hero
A Prince is born

Amalienborg Palace, 15th October, 2005


On Saturday 15th October 2005 at 01.57 a.m. Her Royal Highness Crown Princess Mary gave birth to a healthy son at Rigshospitalet in Copenhagen (Copenhagen University Hospital).

Weight: 3500 grs., length: 51 cm.

Mother and baby are doing fine.

His Royal Highness Crown Prince Frederik was present at Rigshospitalet all the time.


P. Thornit
Chief of the Court of
TRH The Crown Prince and
Crown Princess of Denmark

Bron: http://kongehuset.dk/artikel.php?id=73433

:cheer: :cheer: :cheer: Mary heeft een knul! Hoezee hoezee hoezee. Bij gebrek aan koningshuis in Australie stort iedereen (lees: de media) zich op het Deense koningshuis.  :) :) :)
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2861.msg31683#msg31683 date=1129427738]

Bij gebrek aan koningshuis in Australie stort iedereen (lees: de media) zich op het Deense koningshuis.  :) :) :)

[/quote]

Eh, laatst nog een briefje van $5 bekeken? Ik denk dat het meer het gebrek aan een eigen en (relatief) normaal koningshuis is.
 
Ze heeft wel het laagste briefje gekregen ;). Maar ehm, dat koningshuis vinden niet alle Australiers "hun koningshuis". Ze gaan liever voor de "knappe Deense prins" dan voor Charles. :D
 
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar zodra een van zijn zonen de troon besteed draait het misschien om?? Die zijn toch best down to earth?

Grtz Tanne
 
[quote author=jufrebekka link=topic=2861.msg31694#msg31694 date=1129450767]
Ze gaan liever voor de "knappe Deense prins" dan voor Charles.[/quote]

[quote author=Cajendra link=topic=2861.msg31717#msg31717 date=1129458915]
Maar zodra een van zijn zonen de troon besteed draait het misschien om?? Die zijn toch best down to earth?[/quote]

Ik hoop het van harte. Zal een verluchting zijn!! :up:

Rene
 
Back
Top