aanbod (financieel) administratief werk in Adelaide?

Aschwin

New Member
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik ben benieuwd of  iemand mij wat inzicht kan verschaffen in de werkgelegenheid in Adelaide. Op dit moment staan mijn vriendin en ik op het punt om een emigratieprocedure in gang te zetten. Hoewel Sydney onze voorkeur heeft is het op dit moment voor ons onhaalbaar om het onafhankelijke visum te krijgen. De kansen voor het regionale visum, waarmee we wel in Adelaide mogen werken zijn groot. Ik heb zelf een opleiding en ruime werkervaring op het gebied van Personeel & Organisatie (Human Resources), maar ik weet dat de kans om direct in het HR werkveld aan de slag te kunnen gaan niet al te hoog zijn. Maar ook op administratief gebied ben ik ruim onderlegd en mijn vriendin heeft ruime werkervaring op (financieel) administratief gebied.  De vraag is dus wie er inzicht heeft in het aanbod van banen op (financieel) administratief gebied in Adelaide. Het migratie bureau zegt dat Adelaide 'booming' is en dat er veel bedrijven en overheidsdiensten zijn die administratief personeel zoeken. We vragen ons af of dit werkelijk zo is. Wie o wie heeft er goede raad? Wellicht tot ziens in Adelaide!
 
Back
Top