Aangeboden: LP van Doe Maar

Volgens mij hield ze meer van volle flessen. :)

Ik hou de Wham singel vast voor je, en Doe Maar ook.

ff nog een bedankje van onze kant! Arno is gelijk de singeltjes gaan draaien toen we thuis kwamen.... :lol: :lol: :lol: :balloons: :cheers:
enne Niels holgerson staat genoteerd hoor!
groetjes
Monja & Arno

Borrelglaasjes zet je niet neer... De vul je, drink je leeg en daarna ga je ze weer opnieuw vullen. Dit proces herhaal je tot de fles leeg is. Dan ga je of aan de volgende fles beginnen, of je zet je glaasje naast de lege fles op het aanrecht.... Sprak het drankorgel... :oops:

Borrelglaasjes zet je niet neer... De vul je, drink je leeg en daarna ga je ze weer opnieuw vullen. Dit proces herhaal je tot de fles leeg is. Dan ga je of aan de volgende fles beginnen, of je zet je glaasje naast de lege fles op het aanrecht.... Sprak het drankorgel... :oops:

:D hik....

dat hebben we gemerkt Sas...... ;-)

Ben blij dat de lps en singels een "goed huis" gevonden hebben.

:roll: 's middags aan de cola met Bundaburg zitten terwijl het ontbijt bestond uit een bakje yoghurt bleek inderdaad geen slimme actie.... MOet zeggen dat het na de kroketten en de frikandellen wel weer beter ging :D

Dan heb ik altijd een slecht host gehad bij feestjes, want ik zet er mijn leeg glaasje er altijd op.... of ik drink te snel dat kan ook ;)

Geen henk wijngaarden en Normaal?.. :roll:

Jack :evil:
Ik hadooit een cassettebandje van "NORMAAL" maar die is ernstig verstoft. Waar hij is gebleven weet ik eigenlijk ook niet meer.
Helaasssss...

Een achterhoekse!!

Ik hadooit een cassettebandje van "NORMAAL" maar die is ernstig verstoft. Waar hij is gebleven weet ik eigenlijk ook niet meer.
Helaasssss...

Een achterhoekse!!

Wel dan gewoon limewire downloaden en naar normaal zoeken en je kunt weer luisteren?

Een FAN :roll:

Hoi "Normaalfan"

Na al die jaren van Metallica, Dreamtheater, Guns 'n Roses, Bon Jovi en Normaal ben ik mijn wilde haren een beetje kwijtgeraakt. Ik hou nu vooral van Nederlandstalige muziek en kijk dan ook vooral naar Tros muziekfeesten op het plein enz.
Het cassettebandje van Normaal zal dan ook niet meer geluisterd worden.

Wat betreft het downloadprogramma hiervoor; Limewire, Deze site kregen een tijdje geleden van mijn buurvrouw door maar blijkbaar door een schrijffout heb ik al die tijd linewire gezocht wat dus niet lukte. We zullen het toch eens gaan proberen, ook voor de muziek/kletsprogramma's van Deryn Hinch die mijn man op de MP4 speler afluistert in de vrachtwagen door de weeks.
Tot nu toe gebruikte hij I-tunes en zelf gebruikte ik Emule om muziek te downloaden.

Bedankt voor de info in elk geval.

groetjes Heidi

Bart....geniaal die M&M schalen :grin:
Ik heb bij die platenspeler staan kijken..best tof dat retro spul, :up:

Back