aanvraag november 2006

shelley2

New Member
Hallo hallo,
Wie hebben er nog meer de aanvraag in november gedaan?
Wij wachten op onze grant voor de 136 subclass. Geen CO yet.

Onze agent gaf vanochtend aan dat er nu visa verleend wordt voor oktober 2006. Binnen 1 maand zou er dus licht in de duisternis moeten komen. Wij hebben hem in dec'06 ingediend.

Succes,

Glenn

Mijn aanvraag is op 27 november 2006 bij de DIAC aangekomen... Ik heb ook nog niks gehoord. Ben benieuwd.

Good luck 4 all of us.
Misschien gaat het nu een beetje langzamer, nog langzamer, omdat
het het einde van het financiele jaar is.
Het kan niet snel genoeg gaan, toch.

Ik hoop voor eind volgende maand iets gehoord te hebben. Dan kan ik namelijk in September weg, anders wordt het oktober (ook niet zo erg, maar wil natuurlijk zsm vertrekken).
Lijken trouwens niet zoveel "November" mensen te zijn.

En wij hopen dat we ook gauw aan de beurt komen, onze aanvraag was 6 okt 06 in Oz aangekomen, Co officer in Maart 07 gekregen, maar verder  nog nix gehoord behalve dan dat we medicals, VOG en Xray hebben opgestuurd, ong 2 mnd geleden. Maaaarrr...misschien werkt het bij ons anders aangezien Liam de hoofdaanvrager is en ik meelift, en hij Iers is...... zucht, wachten wachten wachten. Maar ik ga niet zitten gissen op een bepaalde maand om weg te gaan. Al het geld dat ik nu verdien is weer extra voor Oz, en extra kostbare tijd voor mn vrienden en familie. Ik snap wel dat het erg moeilijk is om totaal geen overzicht te hebben van wanneer je nu eindelijk kunt vertrekken... 2-3-4-5-6-7-8-9 maanden...? Langer? Korter? Als ik inderdaad maar wist DAT het inderdaad 10 mnd zou gaan duren dan kun je je daar op instellen, en ik denk dat dat t meest frustrerende voor ons en iedereen is. (En het feit dat wij Nederlanders graag alles goed geregeld en georganiseerd willen hebben, haha)

[quote author=Maluka link=topic=7273.msg93364#msg93364 date=1182418518]
Nee, November hebben we speciaal voor jou, 4np en shelley2 gelaten :)
[/quote]

Dank je  :up: :grin: :wink:

GEDULD, geduld geduld en wachten en wachten wat een moeilijke woorden voor iedereen.
Ik begrijp het helemaal hoor, ben ook niet geduldig. En elke maand was er eentje te lang want je wilt zo graag weg.
Veel sterkte jullie allemaal met wachten maar het komt allemaal goed! :lol:

Groetjes Erna

Vandaag zit ik op precies 7 maanden wachten (achteraf gezien nog best snel gegaan, maar alleen achteraf gezien he  :grin:). Ik hoop eigenlijk dat die 7de maand de laatste hele maand was. Ik blijf duimen dat ik voor de 8ste maand mijn visum krijg, want dan kan ik lekker in September ipv oktober weg! En zo niet, dan niet natuurlijk en dan ploeteren we lekker nog een maandje door hier :cool:

Bijna een maand geleden laatste berichtje van de november gangers.
Bij ASPC staat het al drie weken op dezelfde datum. Ze spelen met
ons voeten. Schietgebedje voor ons allen dan maar. Hang in there.

Jah maar ik ga niet zo op die data af, daar veel mensen van een oktober aanvraag hun visum al hebben... Die CO zou toch elk moment aangewezen moeten worden. Ach ja... we merken het vanzelf.

Jippie eindelijk een case officer, ben benieuwd hoelang
het nu nog zal duren. In ieder geval november gangers
er is licht in de duisternis. Hoop dat jullie ook snel iets
mogen horen. By the way wij hadden gefrontloaded
en toch vragen ze opnieuw voor de police clearance
en the IELTS test, vreemd.

Ik heb ook vanochtend (na 8 maanden en 11 dagen) email ontvangen :) Er zit schot in de zaak :)

Ik doe mee met de wedstrijd. Nog niks gehoord, maar ze hebben alles op dezelfde dag als 4np ontvangen en ik heb ook gefrontload, ben nu dus benieuwd of dat inderdaad scheelt! Maar helaas heb ik tot op heden nog niks ontvangen (gemeen :x)  :grin:

[quote author=shelley2 link=topic=7273.msg96110#msg96110 date=1186039237]
Jippie eindelijk een case officer, ben benieuwd hoelang
het nu nog zal duren. In ieder geval november gangers
er is licht in de duisternis. Hoop dat jullie ook snel iets
mogen horen. By the way wij hadden gefrontloaded
en toch vragen ze opnieuw voor de police clearance
en the IELTS test, vreemd.
[/quote]

:up:

Hebben ze misschien de 'frontloaded' documenten niet aan jullie dossier gekoppeld? Misschien effe vragen aan je CO... (Straks ligt dat gewoon in een ander bakje of een ander buro of zo ;-)

Back