aanvraag november 2006

Hi november gangers,
Catkin heb je nog steeds niks gehoord? Onze co laat ook niks van
zich weten. Wat is dat toch met november, zelfs december gangers
hebben al een visum, grrr. Zou voor iedereen een stuk aangenamer
zijn als er een vaste tijd op stond, weet je in ieder geval waar je
aan toe bent. Fingers crossed maar weer.

Some girls  :evil:and guy's  :roll:have all the luck.

Het kan echt niet lang meer duren,

MODL of niet?
degene met een MODL beroep liggen iets voor op de andere, kan een aantal weken schelen!

[quote author=Wilbert67 link=topic=7273.msg98239#msg98239 date=1188555456]
MODL of niet?
degene met een MODL beroep liggen iets voor op de andere, kan een aantal weken schelen!
[/quote]

Maar je mag toch, na een paar weken al bij een CO (en alles gefrontload) toch ook wel eens uitsluitsel verwachten...

Trouwens wij staan ook op de MODL.
En zitten hier al twee jaar in het systeem.
Ikke niet snappe

Joehoeeee, wij hebben vandaag bericht gekregen.
We mogen uitvliegen om ons visum in ons
paspoort te laten zetten. Niet te geloven.
Succes november gangers, hopelijk hebben
jullie vandaag ook bericht.

Hoi :congrats:

Ben blij voor jullie maar dat wist je al!
Nu lekker uit vliegen en sticker laten plakken.

Groetjes Erna

Gefeliciteerd Shelly met het visum.
Hopelijk kunnen we binnenkort heel veel mensen feliciteren.

Groetjes Jolanda  :up:

:dancing:                                                                                                                    :dancing:             :dancing:                                                                                                                           :dance:                                                                                                                              :dancing:             :dancing:                                                                                                                          :dancing:

Gefeliciteerd!!!

Demy

Shelly,

Miscchien beetje laat maar

G E F E L I C I T E E R D  G E F E L I C I T E E R D  G E F E L I C I T E E R D  G E F E L I C I T E E R D 

Hey gefeliciteerd Shelley, jij hebt duidelijk gewonnen ;) Mijn VOG heb ik 20 aug naar ASPC ge-mailed en mijn medicals zijn 21 aug door de panel docter naar de LCU in Sydney (aangetekend) verzonden. Enige nadeel is dat de LCU blijkbaar al maandenlang met vertragingen kampt die opgelopen zijn tot 8 tot 10 weken :S Zo begint het er op te lijken dat mijn medicals dus pas eind october gecleared zullen zijn. Wie had dat gedacht... Zie hier dan eindelijk het voordeel van frontloaden :|

Hi Shelley.
Ook van ons gefeliciteerd. :w00t:
Wij liggen sinds 8 december'06 te wachten. Sinds 6 aug hebben wij onze CO. Diezelfde week vielen de Medical op de mat in Sydney. En inderdaad, volgens ons bureau duurt dat nu zo'n 9 weken.
En ik baal dat we de winter hier nog gaan meemaken. De herfst heeft zich al ingezet........Een lekker Oz sun. :stupid2:

Maar voor jou te gek !!!!! :up:

Groetjes Ma :evil:ndy

Zo lang zal het voor jullie niet meer duren.
Eind van de zomer, hier is ook altijd nog
beter dan de NL winter. Wachten is verschrikkelijk
weet er alles van. Kan alleen maar zeggen
fingers crossed.
groetjes

Back