Kooka
Active Member
Hoi allemaal,
We hebben nu eindelijk bijna de hele papierwinkel klaar voor ons 820 Spouse visum. We willen alles persoonlijk gaan inleveren in Brisbane en dan ook meteen betalen.
Ik vroeg me af hoe we alles het beste kunnen inleveren, dat het een beetje overzichtelijk is. Ik dacht zelf misschien een ordner te maken en dan insteekhoesjes gebruiken voor elke categorie (voor de kopie paspoort, kopie marriage certificate, bewijs van relatie, staturory declarations, police checks etcetera). Is dat een goed idee? Of hebben ze het liever niet in hoesjes?
Ook vroeg ik me af of we eerst naar het kantoor in Brisbane moeten bellen om een dag en tijd af te spreken dat we het inleveren. Lijkt mij zelf handiger dan gewoon maar op te dagen maar ik kan het mis hebben.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes, Kooka
We hebben nu eindelijk bijna de hele papierwinkel klaar voor ons 820 Spouse visum. We willen alles persoonlijk gaan inleveren in Brisbane en dan ook meteen betalen.
Ik vroeg me af hoe we alles het beste kunnen inleveren, dat het een beetje overzichtelijk is. Ik dacht zelf misschien een ordner te maken en dan insteekhoesjes gebruiken voor elke categorie (voor de kopie paspoort, kopie marriage certificate, bewijs van relatie, staturory declarations, police checks etcetera). Is dat een goed idee? Of hebben ze het liever niet in hoesjes?
Ook vroeg ik me af of we eerst naar het kantoor in Brisbane moeten bellen om een dag en tijd af te spreken dat we het inleveren. Lijkt mij zelf handiger dan gewoon maar op te dagen maar ik kan het mis hebben.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groetjes, Kooka