aanvraagformulier noosr

mirjam

New Member
Hallo!!

Het is voor mij al weer een tijd geleden dat ik op het forum was. Het valt me op dat de meeste namen die ik toen vaak zag nu niet meer op het forum zijn. Dat zou moeten betekenen dat zij al vertrokken zijn...
Mijn vriend en ik hebben na een tijdje de (emigratie)draad weer opgepakt. We zijn ondertussen een haf jaar in Oz geweest en ik heb ondertussen weer een vast contract op een basisschool. Nu kunnen we dus weer verder...

Goed, mijn vragen...

* de IB-groep heeft mooie gecertificeerde kopieën gemaakt van mijn diploma (ook de Engelse versie). Maar dat was aug. 2004. Zou dit een probleem kunnen zijn?? Ik heb het nergens gelezen, maar ik wil toch zeker zijn...

* op het aanvraagformulier van noosr moet je ook Primary and Secondary  Education Details invullen. Wat moet je daar invullen bij Qualification name??? Heeft iemand daar een Engelse term voor?? (in mijn geval moet ik daar HAVO invullen)

Alvast bedankt voor de hulp!!
Groetjes Mirjam
 
Hoi,

Diploma's moeten geen probleem zijn, immers een diploma verliest niet zijn geldigheid, en een gecertificeerde kopie ook niet. Blijft dus in principe eeuwig geldig, tenzij de inhoud van het diploma achterhaald is.

Anders vraag je het nog een keer aan bij de IBG. Was niet zo gek duur herinner ik me.

HAVO = Secondary Senior General Education

Groeten Sander
 
Ik kijk trouwens net nog even op de vertalingen en zag

Senior Secondary General Education

GRoeten Sander :oops:
 
Back
Top