academic or general training

haift

New Member
hello!

ik ben bezig met het invullen van m'n IELTS test formulieren,
ze vragen of ik academic of general wil doen of moet doen!?
waar kan ik dat terug vinden? of mag je dat zelf bepalen?
Ik ben kapster van beroep.

greetzzz Chantal. :up:
 
Voor emigratie is op zich general voldoende, academic moet/hoef je alleen te doen als daar vanwege je skill assessment om wordt gevraagd.
In jou geval kapster, volgens mij is hier general voldoende(maar check even voor de zekerheid bij je skill assessment authoriteit!!)
 
Hoi

Ik dacht dat als je op een skilled independent visum gaat dat je dan altijd een academic moest doen. Ik moet als verpleegkundige in ieder geval wel een academic ietls afleggen.

Groetjes Mariette
 
[quote author=marjet link=topic=7956.msg103553#msg103553 date=1196173712]
Hoi

Ik dacht dat als je op een skilled independent visum gaat dat je dan altijd een academic moest doen. Ik moet als verpleegkundige in ieder geval wel een academic ietls afleggen.

Groetjes Mariette
[/quote]

Nee hoor, zeker niet. Wij gaan op een SI, maar mijn man doet de general (en ik ook, maar ik lift mee).
 
hai sylvia,

bedankt voor je info!
zit jij/jullie al in Aussie? waar?
zoja, ben erg benieuwd naar je verhalen hoe je het daar hebt als kapster!
ook zelfstandig?

greetzzz chantal.
 
Volgens mij moet je als kapster wel een 9 voor het spreek gedeelte hebben.
Die staan tenslotte de hele dag te kwekken :grin:

Bart
 
hoi chantal.

wij zijn nog in voorbereiding.
we hebben ons visum al en gaan in januari weg.
op naar sydney.

voor tips kun je ook een pm sturen!

greetzz

sylvia :up:
 
[quote author=Tekkel link=topic=7956.msg103575#msg103575 date=1196187358]
Volgens mij moet je als kapster wel een 9 voor het spreek gedeelte hebben.
Die staan tenslotte de hele dag te kwekken :grin:

Bart
[/quote]

HAHAHAHAHA  :grin:
 
[quote author=Dijnnas link=topic=7956.msg103581#msg103581 date=1196188534]