Accountant in Sydney

nimdasis

New Member
Mijn planning is om september/oktober 2009 naar Australië te emigreren via een partner visa samen Australische vrouw en kinderen. Wij gaan ons vestigen in "Northwest Sydney". In Australië wil ik zelfstandige gaan werken.

Daarom wil ik alvast informatie inwinnen over de Australische belastingen die gelden voor een zelfstandige in Sydney. Dit wil ik doen door een accountant te benaderen, daarom vraag ik via dit forum of iemand een accountant kan aanraden en mij de contact gegevens kan doorgeven.

Overigens ben ik nu werkzaam in IT voornamelijk Windows beheer/architect dit wil natuurlijk ook in Australië uitvoeren.

Alvast bedankt voor de informatie  :smile:
 
Ondertussen heb ik via een ander kanaal wat info kunnen krijgen:

Chan & Naylor Accountants
http://www.chan-naylor.com.au

Suite 5, 55 Grandview St
PYMBLE NSW 2073
PO BOX 6068
PYMBLE NSW 2073
Phone: 02 9391 5000
Fax:    02 9391 5050
 
gaat het je om info als zelfstandige, of een taxmeneer die van alles van zaken over en weer met Nederland weet? Dan weet ik namelijk nog wel iemand. (na een jaartje zoeken)
 
Eigenlijk beide iemand die de Australische belasting (fiscale voor- en nadelen) kent voor wat betreft een business en indien mogelijk iemand die ook de regels kunt tussen australia en nederland wat betreft de fiscale voor- en nadelen.
Dus ik verneem graag meer info van je.
 
Back
Top