Acknowledgement van DIMA.... hoe lang duurt dat??

Aussiegirl

New Member
Hi everybody!

Wij zijn een beetje ongerust. Op 25 jan 2007 hebben we onze online application voor SIR 495 ingevuld. Hiervan hebben we inmiddels een bevestiging ontvangen. In diezelfde week hebben we alle benodigde documenten per koerier opgestuurd naar DIMA. (Volgens Track & Trace zijn deze op 29 jan ontvangen en er is voor getekend).

Maar.... we hebben nog steeds geen acknowledgement ontvangen van DIMA dat ze onze opgestuurde documenten ontvangen hebben. Op TRN staan de documenten nog steeds als request....  :?

We zijn niet ongeduldig, maar doordat de vorige keer met het opsturen van documenten (voor het aanvragen van ons sponsorship voor SA) ook al iets mis gegaan is..... Ze hadden ze toen niet ontvangen, waardoor we alles nog een keer moesten opsturen. Dit heeft heel veel tijd en extra geld gekost.  :-(

Heeft iemand ervaring mee hoe lang het duurt voordat je een acknowledgement ontvangt dat ze alles binnen hebben????

Please let us know!

Thanks!!!

Aussiegirl
 
14 Augustus 2006 heb ik het aangevraagd bij DIAC en ik had de bevestiging 8 a 9 weken later.

Be patience.....

Jack :evil:
 
stuur een leeg mailtje naar aspc.processing@immi.gov.au, daar zeggen ze ook iets over met welke acknowledgements ze bezig zijn. Geloof dat het nu wel langer duurt voordat ze die versturen.

Groet en succes,
Kathleen
 
THX Jack en Kathleen!

Ik heb inmiddels een lege email gestuurd naar het adres en een reactie terug gekregen. Ik heb inmiddels ook een reactie gekregen op een email die ik vanuit TRN had gestuurd.
Ze hebben dus een achterstand in het verwerken van de binnengekomen correspondentie. Ze vragen ons om geduld te hebben.

DUs.... dan wachten we nog maar even weer af!

Morgen voor de Medicals... dus een beetje nerveus. Hoop dat alles goed is!

Thanks voor jullie reacties!!

See ya

Aussiegirl
 
Good luck. Vond ik ook erg spannend, maar heerlijk gevoel als je gezond en wel de spullen inlevert...

Kathleen
 
Maak je geen zorgen,het komt allemaal goed,

Uitslag al binnen???.

Jack :evil:
 
Hey!!

Thanks allemaal voor de leuke reacties.  :grin:

Yep we zijn allebei door de APK gekomen!!!    :cheer:

Het onderzoek ging snel, we konden op dezelfde dag zowel de Xray doen en direct daar achteraan het bezoek aan de paneldoctor.

Wel een opluchting. Hij heeft het opgestuurd en nu wachten we nog op de post vanuit Den Haag omtrent de VOG. Dan kan die volgende week ook de deur uit... op naar Down Under.

Nog geen bericht van DIAC, maar daar zijn we nu minder ongerust over, na jullie bemoedigende berichtjes en de email van DIAC.

We'll keep you updated!!

Greetz
Aussiegirl
 
Hi Aussiegirl,

Ook wij hebben van Diac het antwoord gekregen dat ze achter lopen op schema (5 weken). Onze aanvraag is 9 februari in Adelaide gearriveerd.
Ook wat betreft de nieuwe formulieren (Dima->Diac) geen probleem. Ze behandelen alles volgens datum van ontvangst.
Dus no worries!

groetjes,
An
 
Back
Top