ACS RPL form - handtekening vergeten

slatsr

Well-Known Member
Door de grote hoeveelheid aan documenten ben ik vergeten mijn handtekening te zetten op het RPL formulier dat ik naar de ACS heb verstuurd (stom, stom, stom). Wel heb ik mijn handtekening gezet op het formulier "Application for Skills Assessment", waarmee ik in principe ook erken alles naar waarheid te hebben ingevuld. Zou ik alsnog die ene pagina op moeten sturen of is die andere handtekening wel voldoende?
 
[quote author=slatsr link=topic=7694.msg100150#msg100150 date=1190931687]
Door de grote hoeveelheid aan documenten ben ik vergeten mijn handtekening te zetten op het RPL formulier dat ik naar de ACS heb verstuurd (stom, stom, stom). Wel heb ik mijn handtekening gezet op het formulier "Application for Skills Assessment", waarmee ik in principe ook erken alles naar waarheid te hebben ingevuld. Zou ik alsnog die ene pagina op moeten sturen of is die andere handtekening wel voldoende?
[/quote]

Misschien kan je die laaste pagina naar ze faxen (met voorblad met al je info); ik zou ze even bellen / emailen.
 
Dank voor de tip, ik had nog niet aan faxen gedacht. Ik heb een email naar ACS gestuurd, maar ik heb daar nog geen reactie op gehad. Ik weet niet of ze doorgaans snel reageren of niet. Ik zal ze dus nog even een paar dagen geven. Als ze niet reageren kan ik inderdaad een fax versturen.
 
Back
Top