ACS Skill Assesment

H

hummin

Hi,

Ik moet een skill assesment laten uitvoeren door ACS, en die eisen employer references. Zijn ze vrij strikt in lijkt het. Logisch op zich. Probleem bij mij alleen is dat ik de afgelopen 7 jaar eigen baas ben geweest. Heb momenteel nog steeds eigen IT bedrijf met 3 medewerkers. Weet iemand hoe ik in die situatie een applicatie kan/moet indienen bij ACS ?


Groetjes,
Hummin
 
Wellicht dat je om te beginnen via de KvK een vorm van bewijs kan verkrijgen. Op je KvK inschrijving staat volgens mij de startdatum van je bedrijf, maar ook de omschrijving van je werkzaamheden.

Michel
 
hummin said:
Hi,

Ik moet een skill assesment laten uitvoeren door ACS, en die eisen employer references. Zijn ze vrij strikt in lijkt het. Logisch op zich. Probleem bij mij alleen is dat ik de afgelopen 7 jaar eigen baas ben geweest. Heb momenteel nog steeds eigen IT bedrijf met 3 medewerkers. Weet iemand hoe ik in die situatie een applicatie kan/moet indienen bij ACS ?


Groetjes,
Hummin

Je kunt referenties vragen aan je klanten. Ik hoop dat je niet teveel klanten hebt gehad want dan ben je wel even bezig :)
 
Back
Top