Hi Bartman,
Dankjewel voor je reactie!!!
Ik ben ook verbaasd hoe weinig respons ik heb gekregen (behalve natuurlijk de grappig of relativerend bedoelde reacties tot nu toe van deze of gene... :lol
en ik geloof dat jouw conclusie lijkt te kloppen: men is er simpelweg niet in geinteresseerd.
Nu ben ik er misschien buitenproportioneel in geinteresserd omdat wij zoals gezegd al jarenlang in de A'dam regio wonen (nederland's meest verontreiningde lucht) en omdat we er om die reden niet naar uitkijken om nou net in de meest vieze stad van AUS neer te strijken...
Natuurlijk is global warming geen Austr. probleem....Kyoyo emissies kun je toch gewoon exporteren/afkopen? :grin:
Zo doen alle geciviliseerde landen dat nietwaar? De grootse voorop....
Je weet wel, hetzelfde dogma als: Ja Schiphol kan jaarlijk een toename van het aantal vliegbewegingen aan en toch blijven we binnen de milieu/geluidshinder normen...tuuuuuurlijk....ook hier waren jaren en jaren voor nodig voordat de verantwoordelijke ministers eindelijk toegaven dat dat feitelijk echt niet kon...
Wellicht dat AUS beleid wel wat 'groener' zal worden sinds de intrede van Rudd, (Kyoto was natuurlijk de eerste goede stap), en op micro-niveau zet het ons wel echt aan het denken of Adelaide voor ons nog steeds ' the place to be is' .
Dank nogmaals, en mocht jij nog links hebben naar aanverwante artikelen/info, ik hou me aanbevolen.
Thx again en veel plezier in NT! Enjoy the clean air! :smile:
Gr. Tampet