Adres Medicals en VOG

Ines

New Member
Hallo iedereen!

Kan iemand eens laten weten naar welk adres de resultaten van de medicals moeten opgestuurd worden (Sydney?) ?

Alvasta bedankt!!
 
ze hebben ons gezegd dat wij het adres moesten meebrengen.....
vonden wij ook een beetje raar...
 
Hoi Mariette,

Je mag het zelfs niet eens zelf opsturen omdat het getekend en in een verzegelde enveloppe moet worden verstuurd door de keuringsarts. Als het goed is heb je ook de formulieren hiervoor in moeten vullen en moet zowel de keuringsarts alsook de radioloog een handtekening zetten op het formulier en je pasfoto. Op dit formulier (weet effe niet precies welk nummer) staat ook het adres waar het naartoe gestuurd moet worden.
 
Wij kregen de verzegelde envelope mee van de keurings arts, zodat we hem zelf per koerier konden opsturen. het moet naar de LCU in sydney....Adres staat op de DIMA site.

Succes Gr Frank
 
Wij mochten hem ook niet meenemen maar moest keurig verzegeld door de keuringsarts worden verstuurd.
Maar bij de x-ray van een van de kinderen was gebruik gemaakt van een verkeerd legitimatiebewijs en was niet getekend door de die radioloog.
Dus wij hebben wat over en weer communicatie gehad over de medische stukken.
 
Het is mij  bekend dat de dokter de boel moet opsturen, maar eigenlijk zou ik dat liever zelf doen. Die dokter zal het wel gewoon aangetekend sturen, terwijl ik het liever FedEx. Als hij mij een verzegelde enveloppe meegeeft die ik dan weer in een FedEx zak doe.. dan zou dat toch wel moeten kunnen?

Frank: welke panel-dokter had jij?
 
Ik had het ook liever zelf per koerier gedaan maar dat kon niet omdat de koerier de inhoud wilt zien, dus met een verzegelde envelope lukt dat niet.  Wel kreeg ik de verzegelde envelope mee en heb die verzekerd via PTT opgestuurd.

Groetjes,
Susan
 
Ik heb onze medicals met FedEX verstuurd, die hoefden nix te zien. Tenmiste, ik heb een dichte envelop aangeboden en in de document discription "Xrays" gezet. Misschien helpt het dat ik een klantnr heb bij FedEx :?

Vrijdag (einde dag) verzonden. Maandag (midday) bij LCU  :up:
 
Back
Top