afscheid nemen bestaat niet....

Jackie

New Member
Hallo dan!

Ja joh...het is dan eindelijk bijna zover.... het vertrek naar Melbourne!

Ik heb vanmorgen mijn kat weggebracht naar Schiphol....en die vliegt vanmiddag om 12 uur! Ik kan je vertellen...dat valt niet mee...afscheid nemen. Ik probeer me maar voor te houden dat hij helemaal gezond weer aankomt en dat ik hem maandag weer helemaal kan knuffelen in het quarantaine station.... kan echt niet wachten!! Ook vooral niet tot het verlossende telefoontje komt...dat hij gezond is aangekomen!!

Ik weet dat hij in het quarantaine station goed verzorgd wordt...maar ja..die vlucht he...met die tussenstop...dat maakt het toch wel vervelend allemaal. Zelf vlieg ik donderdag...en mijn vriend is er dan al.... heerlijk om elkaar weer te zien...maar katje maakt het toch allemaal compleet!!!

Ben nog niet erg bezig met het feit dat ik overmorgen in het vliegtuig zit...daar is het allemaal nog veel te druk voor!

Komt een aantal van jullie vast bekend voor!!!

Wat wel heel leuk is aan deze site, is dat je mensen ontmoet die precies hetzelfde avontuur tegemoet gaan!!! Mijn vriend heeft al een gezellige avond gehad met een stelletje die we hebben ontmoet tijdens een etentje... dus dat is helemaal top! Verder gaat vandaag nog een vriendin...en zo gaan we met zijn allen... het nieuwe leven tegemoet!!!

Ik heb er ontzettend veel zin in.... en ben benieuwd naar wat de toekomst te brengen heeft!!!

Ik hoop dat het ons allen veel goeds zal brengen... en voor iedereen die ook bijna gaat: HEEL VEEL PLEZIER EN SUCCES!!!

We gaan er gewoon voor.... !!!

Groetjes Jackie
 
Jackie, we duimen hier allemaal voor jou en je kat...komt wel goed hoor! Over een paar maanden zit onze hond daar ook en het blijft spannend allemaal hé!
Ik wens je een goeie vlucht en veel plezier en succes in je nieuwe thuisland!

Sara
 
Hey Jacky, ja bij mij hetzelfde verhaal. afscheidsfeestjes, laatste dag op het werk... het komt wel allemaal dichtbij nu. maar zoals je al zei; straks zitten we in het vliegtuig, ons nieuwe leven tegemoet!
Het gaat helemaal goed komen!
Veel sterkte nog deze laatste paar daagjes! en dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen!
(houdt ons op de hoogte he!)
 
Hee...hartstikke bedankt voor de lieve bemoedigende woorden!!!

JIJ begrijpt hoe ik me voel...haha...ja joh...valt echt niet mee...maar ja..als je die kleine frummel bij je wilt hebben, moet je even doorbijten...dat besef ik me wel!!! Voor het beestje is het allemaal ook veel erger...die snapt er natuurlijk helemaal niets van!! Maar ja....moet hem over een weekje...maar even heel goed vertroetelen!!!

Jullie hond gaat dus ook binnenkort.... wanneer gaan jullie dan precies??

En ook naar Melbourne dan neem ik aan....heb je al werk...?

Jullie ook heel veel succes..... en wie weet tot ziens...haha...in oz..genoeg vrije tijd...dus mocht je een keer een bakkie willen doen.... geef je maar een gil!

Groetjes Jackie en houd je taai...straks!!!!
 
Hee ... wat leuk he..al die reacties!!

Ja...we gaan inderdaad een nieuw leven tegemoet!!! Spannend he?!!

Afscheid...ja man...oh...ben benieuwd hoe dat gaat verlopen....donderdag vliegen...!!!

Dan is mijn kat er al...hopelijk helemaal gezond! En dan afscheid nemen van mijn ouders, broertje,zusje en goede vrienden!!! Hm.... ben benieuwd of ik het droog kan houden...haha...we zullen zien!!!

Maar wel gaaf hee...wij gaan dat allemaal toch even doen zo!!!

Laten we inderdaad contact houden...is wel zo leuk om elkaar een keer te ontmoeten ook...moeten toch ook onze tijd vullen daar!!!! Beetje gezelligheid kan ook geen kwaad!!!  

Wij wonen in St Kilda...dus als je een keer tijd en zin hebt...laat het maar weten....GEZELLIG!!

En jullie ook heel veel succes met het afscheid nemen... de laatste loodjes wegen het zwaarst...zeggen ze...alhoewel ik het idee heb...dat je het allemaal zo druk hebt...dat je het toch niet echt beseft..dat je weggaat.... komt in het vliegtuig denk ik....

Spreek jullie gauw!!!

X
 
Onze hond is ook een beetje ons kind....ik heb dat Station bestookt met vragen over hoe de verzorging er is, ....tot vervelend toe! Ze zijn altijd erg vriendlijk gebleven en behulpzaam, dus dat heeft me wel wat gerustgesteld hoor. Op het forum lopen er ook een paar draadjes over die Stations en de reacties zijn zéér bemoedigend!
Hans en ik gaan in NT wonen, in Alice Springs...dus eerst een maandje in Melbourne wachten tot onze Marcel meemag en dan joepie....door naar Alice!!!

We houden elkaar op de hoogte hé! Veel succes!!  :up:

Sara
 
Hee ben ik nog even....

Even nog over het quarantaine station... is supergoed...ben er nl. n maandje geleden zelf langs geweest...met mensen gesproken en rondleiding gekregen!!! Er wordt echt SUPER voor ze gezorgd...dus daar kan het echt niet misgaan!!!! (Was nl. net zo vervelend (?) als jij...haha...dat zijn ze wel gewend daar denk ik hoor!!!)

Alice springs...nou zeg... dat is echt in de wildernis....haha...maar vast super mooi!!!! Misschien komen wij dan wel een keer een bakkie doen..haha..als dat mag dan natuurlijk!!

Nou...houd je taai..... en ook heel veel succes met je hondje!!!!

Ik ga even verder...groetjes!!!!!!!!
 
Hi Jackie.

Ook van mij een hele goede reis toegewenst,
en maak je maar geen zorgen over poes,
ze word heel goed verzorgd.                                                   
Nog 19 dagen en wij gaan ook, spanned hé.
We zien elkaar zeker in Melb.
Groetjes aan Rob,and take care.

Gr Ineke   :later: :later:
 
Een hele goede reis..... ik weet hoe je je moet voelen, ik ga over twee weken weg....

Heel gelukkig, ook heel verdrietig om iedereen gedag te zeggen, maar je hebt gelijk...afscheid nemen bestaat niet...

Ik wens je heel veel geluk !!

Groetjes Ellen
 
Hi Jackie,

Heel veel sterkte, maar natuurlijk ook heel veel geluk toegewenst.

Groetjes,
Mel, Roald en Abbey :)
 
Hee Ellen!

Even doorbijten....komt allemaal goed!!!

Houd je taai he!!!

Groetjes Jackie

PS...waar ga jij eigenlijk naartoe??
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden!!!

We gaan ervoor he!!!

Groetjes Jackie...

PS..... het gaat nu echt opschieten...ook al denk je dat je laatste dag rustig wordt...als je het zo denkt in te plannen...er komt wederom niets van terecht...vrees dat ik morgen toch echt nog als een kip zonder kop aan het rondrennen ben...haha...dus bereid jullie maar vast goed voor!!! Maar hoe dan ook..... of je nu wilt of niet.... het houdt een keer op...en dan...zit je ineens in het vliegtuig....en heb je rust...!!!

SUCCES ALLEMAAL!!!!!
 
Hoi Jackie,

Ik ga naar Darwin, NT... Heb verleden week donderdag mijn visum gekregen (hoi hoi hoi)... Ik vertrek de 30e naar Sydney, blijf daar een paar daagjes met het mannetje en vlieg dan terug naar Darwin.

Ik ben nu de laatste dingen aan het inpakken en regelen... inderdaad als een kip zonder kop.

Heel veel plezier de laatste dagen hier en houd ons op de hoogte

Groetjes Ellen
 
Hé Jackie,

Laat die koploze kip maar rondlopen in Nederland. Je zal je kop, ik bedoel je hoofd, wel nodig hebben voor je volgende stap/vlucht.

Nog even en je bent weer bij je geliefden in een mooi land.

Houd ons op de hoogte van je reilen en zeilen.

Rene
 
JAAAAAAAAAAAA....JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!

Heb net gehoord dat mijn/ons katje helemaal gezond is aangekomen!!! Hij is erg stilletjes...maar moet gewoon even de tijd krijgen om bij te komen!!! Hij is een beetje ziek...dus morgen even een check up door de arts en dan moet alles toch goedkomen!!!

Kan nu helemaal niet wachten...tot morgen!!!!

Kijk...laat OZ nu maar komen...!!!

Het feit dat ons katje op reis ging....viel echt zwaar...was erg spannend! Maar HIJ heeft t heel goed gedaan en wij zijn trots op hem! Maandag als ik er ben...ga ik meteen op bezoek...kan echt niet wachten!!!

Vandaag....al redelijk kipje zonder kop geweest...haha.... hoop mijn hoofdje vanavond toch weer even te vinden!! Huis leeghalen...papieren afronden, inpakken en veel te veel bagage...... maar ja..komt vast goed allemaal!!

Nog steeds geen twijfels!!!!!

OZ....Here I come!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jackie
 
Hey Jackie, das goed nieuws over je katje hoor!  :up:
Nu het volgende transport: JIJ!  :-D

Veel succes!
Sara
 
[size=14pt]JUIG, JUIG, HAROE, JIPPEE, FANSTISTAS, KREET,KREET, BUBBLE, SUPERCALIFRISTIASTICEXPIALIDOTIOUS, ETC[/size]​

KATJE GOED AANGEKOMEN!!!

HARSTIKKE GOED NIEUWS.

En nu de rest!!

Keep us up to date!!!

Rene
 
hi Jackie

spannend allemaal! Ik weet niet of je dit nog leest waarschijnlijk ben je al vertrokken, maar ik hoop dat je een goede reis zal hebben. En ik wens je heel veel plezier komende tijd.

Wij zijn ook van plan om naar Melbourne te gaan, dus ben erg benieuwd naar jou belevenisssen.

groetjes elzelien
 
Hoi allemaal!!
Nu maar even een berichtje van mij omdat Jcaq met een vermoeid hoofd waarschijnlijk ergens in de file tussen R'dam en Schiphol zal staan, op weg naar haar hereniging met mij en de kat!! Voor alle dierenliefhebbers: heb de AQIS aan de telefoon gehad vanmiddag, en ze zijn echt super daar!! Ze gaan hem verse vis geven als "lekkernijtje" om bij te komen van de lane reis... dat soort dingen had ik echt niet verwacht, zag het meer als een veredeld asiel. Kortom: alle lof! De dierenarts was ook geweest vanmiddag, en ook hij heeft groen licht gegeven. Kortom: alleen Jacq moet nog ff komen, en de boel is weer compleet!

Dus iedereen met dieren: niet twijfelen en gewoon meenemen, het is toch heerlijk om ze bij e te hebben!!!

Groetjes
Robin
 
Back
Top