afscheid nemen bestaat niet....

Dankjewel voor de bemoedigende woorden Robin, ik had ze nodig! Nu kan ik Marcel toch iets makkelijker gaan, denk ik....

Sara
 
Idd, Robin, goed nieuws, dat iedere dierenliefhebben die het overweegt om hun huisdier meet nemen, een hart onder de riem zal steken.

Alvast een goede reis, en behouden aankomst.

Rene
 
Hallo allemaal,

Hier even een update van mijn kant!! Ben vrijdag avond in Melbourne aangekomen...en mijn mannetje stond daar op het vliegveld op me te wachten...heerlijk hoor dat weerzien...na het afscheid in Amsterdam!!!

Ja...afscheid nemen is niet leuk...maar ja, moet zeggen dat ik het vooralsnog mee vond vallen...ik heb het idee dat die man met de hamer nog op bezoek moet komen...maar ja, dat zien we dan wel weer.

Afscheid genomen van mijn ouders, broertje en zusje, vrienden. Ja hoort er allemaal bij. Ergste is nog dat mijn zusje ging huilen...en dat is dan toch wel  hartverscheurend....

Maar gelukkig hebben we telefoon en internet..die webcam...dat is toch wel heerlijk...zo is iedereen toch wel dichtbij!

Maar ok...verder met Melbourne dan natuurlijk!!! Mooi weer stond op me te wachten...heerlijk...vooral het feit dat het langer licht is 's avonds en 's ochtends ook natuurlijk!!!! Ja hoor.... we gaan ervoor... en heb er ontzettend veel zin in!!!

Ben maandag voor het eerst naar mijn katje geweest...daar gaat het gelukkig ook goed mee...beetje mager...nooit zo'n grote eter geweest...maar ok. Heeft ook zijn tijd nodig...nog 3.5 week en dan kunnen we hem ophalen...kan niet wachten!!!

Van het weekend al lekker druk geweest...bedrijfsuitje van mijn vriend..was erg leuk en lekker met paar collega's en vrienden daarvan op stap geweest...dus vermaak me nu al. Ik denk dat het wel belangrijk is dat je mensen leert kennen...anders verlang je wel heel erg snel naar huis denk ik zo...maar ja...de tijd zal het leren!!!

In ieder geval ga ik nu snel verder.... voor degenen  die nog moeten vertrekken.... kop op...jullie staat net zoals mij een fantastisch avontuur te wachten...had dit voor geen goud willen missen!!!!

Groetjes Jackie
 
Back
Top