Afscheid

Goede reis en veel succes op Schiphol. Ons afscheid viel eigenlijk wel mee. Het is een kwestie van gewoon doorlopen en niet meer achteromkijken. Althans, dat hielp bij ons. Maar wij waren met z'n tweeen. Dat fotoboek is inderdaad leuk. Ik heb een DVD met foto's van de kinderen uit mijn klas gekregen. Heb er nog wel eens een traantje bij weggepinkt. Vooral als ik een afwijzing voor een baan kreeg. Maar het is ook heel leuk om nog eens door die foto's heen te bladeren :up:.
 
Ook veel sterkte van mij.
Ik zit ook in een leeg huis. Er is alleen nog over wat in mijn koffers past... erg leeg hoor. Ik slaap met de kids op een matras op de grond zodat er niet te veel meer gesjouwd hoeft te worden als we eindelijk ons visa hebben. Wil dan snel de duur dichttrekken! Nog een maandje of twee volhouden en dan kunnen we ook gaan!
Ben jaloers hoor dat je nu al kan! Ik wilde liever dat het vandaag gebeurde dan morgen ! alhoewel het afscheid ook niet zo leuk zal worden. Inderdaad, snel doorlopenen niet meer achterom kijken!
Sterkte he!
Marina
 
Ben natuurlijk weer te laat: kan je wel een goede reis wensen maar met een beetje geluk ben je er inmiddels...... :lol:

Heel veel succes met alles en geniet ervan.....! Dan heb je vanzelf geen tijd om heimwee te hebben....... :up:

Gr. Sab
 
Back
Top