Afstudeerstage gezocht

FritsC

XPdite Sponsor
Beste XPditers,

De zoon van een goede Nederlandse vriend van mij is op zoek naar een afstudeerstage voor een periode van ca. 20 weken (Sep19-Jan20).
Eerde was hij al in Taiwan voor een langere period, en heeft nu interesse in Australia, bij voorkeur in een van de capital cities.

Zijn werkgebied is International Sales, Marketing en Business development,

Mocht iemand in zijn/haar werkomgeving mogelijkheden zien, stuur dan een PM en ik kan zijn CV doorsturen.

Groet
Frits
 
Vraagje: Heeft hij al een visum voor Australia om dat te mogen doen?

Goed punt. Ik zit even te denken welk visum dat zou moeten zijn.

Een 407 visum wellicht? "This visa allows you to take part in workplace-based occupational training activities to improve your skills for your job, area of tertiary study, field of expertise or in a professional development training program in Australia. "
 
Ja, het was ook gewoon bedoeld van: Moet de stageplek dit regelen of heeft hij dat zelf al gedaan. Indien het laatste is hij 'makkelijker' te plaatsen natuurlijk dan dat de werkgever dat moet regelen,
 
Goed punt. Ik zit even te denken welk visum dat zou moeten zijn.

Een 407 visum wellicht? "This visa allows you to take part in workplace-based occupational training activities to improve your skills for your job, area of tertiary study, field of expertise or in a professional development training program in Australia. "

En ja, 407 lijkt me degene. Als ik hem was zou ik die aanvragen. Praat net even wat makkelijker met een visa op zak ;)
 
Hey Frits, wat voor soort bedrijf kijkt hij naar. Mocht een start-up omgeving interessant zijn voor hem, dan kan ik kijken of ik iets weet.
 


OFX
Back
Top