Afwezigheid i.v.m. verhuizing

Lost

Administrator
Ik ben de komende tijd wat minder op het forum vanwege een verhuizing. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik weer een internetaansluiting heb, maar ik ga uit van ongeveer twee weken. Ik ben wel gewoon bereikbaar via email en PM (lang leve mobiel internet).
 
Waar ga je naar toe?
We verhuizen van Austins Ferry naar Granton (een paar kilometer verderop).

Het huis dat we nu huren is onlangs verkocht. We waren daarom op zoek naar een koophuis en na lang zoeken hadden we er eidelijk een gevonden die naar onze zin was. We hadden een bod uitgebracht maar helaas was er een andere partij die een hoger bod had uitgebracht. Het begon toen een beetje te wringen want we hadden toen niet veel tijd meer om iets anders te vinden en we besloten dus maar weer te gaan huren. Het was echt een ramp om een geschikte huurwoning hier in de buurt te vinden en we moeten woensdagmiddag uit ons huidige huurhuis vertrokken zijn. Afgelopen zaterdag vonden we eindelijk een huurwoning die aan onze eisen (die ondertussen al drastisch verlaagd waren) voldeed. Niet ideaal maar het kon er mee door. Zeker nu we besloten hebben om maar voor een jaar te huren en ondertussen dan eindelijk maar eens een huis op ons 'block' te laten bouwen. Er waren ook andere gegadigden voor de huurwoning maar Suzie kent de eigenaar van de woning dus uiteindelijk hebben wij hem gekregen. Sailant detail: de eigenaar van de woning die we wilden kopen was ook geinteresseerd in dezelfde huurwoning. Vandaag om 15:30 uur een huurcontract voor 12 maanden getekent en direct door naar het postkantoor om onze post door te laten sturen naar ons nieuwe adres. Staan we in het postkantoor, krijgt Suzie een telefoontje van de makelaar van het huis dat we wilden kopen. Of we nog interesse hebben want er zijn wat problemen met de andere partij. WTF?

Ik ben hartstikke moe dus bovenstaand verhaal zal wel onbegrijpbaar zijn. Anyway, we zien wel wat er morgen gebeurd.
 
Tuurlijk heb je nog steeds interesse, zeker als er nog eens $20000 van de prijs afgaat. :wink:
Het is een groot spel hier, je hebt een woning al is het voor 12 maanden, dus veel heb je niet te verliezen, zou ik denken.
En in een jaar tijd kan je eigen paleisje ver klaar zijn. Als ik al zie hoe snel het bij ons gaat. Nou loop ik zelf ook wel een beetje te pushen bij de aannemer en hij weet dat ik weet waar ik het over heb. Als het goed is zijn we over een week of 4 in lock up stage.

Onze oude buren wonen in een huis van Housing Tasmania mat alle voordelen die erbij komen, maar ze is wel de eigenaar van 5 acres.
Je kan hier voor 10 miljoen dollar aan real estate hebben, maar als je inkomen onder een bepaalde grens komt krijg je rent assistance, health card, etc. beetje kromme regeling.

Succes met jullie beslissing
 
He lekker Louw, al dat geregel :wink: Ben benieuwd wat jullie nu gaan doen, toch huren of misschien toch nog kopen...
Succes met het gerommel met de dozen! :up: Wij doen ook mee,maar dan hier op het grotere eiland.
 
Succes ermee! Benieuwd hoe dat afloopt! En los daarvan, zeer mooi vooruitzicht voor over een jaar :up:
 
Veel succes!
afro.gif
 
en? en? en? :w00t: spannende tijden... maar wel een betere onderhandelingspositie nu inderdaad...
 
Ik heb weer internet. We hebben nog niets van de makelaar gehoord dus we gaan voorlopig gewoon maar bouwen.

Ik ga beginnen met bijlezen. :shock:
 
Back
Top