Sad (Deze is van de buren. Ik leg nou al een uur te schiddebuiken.
Sad ()but true!
En toch kunnen ook deze stobie poles ondersteboven 'waaien': https://www.facebook.com/share/p/17EJARU4AD/Ah, dat is een feitje dat ik niet wist!
![]()
3.2K views · 146 reactions | STOBIE POLES, aka South Australian death sticks. I'm heading back to Adelaide for a show next week and its time I reminded you again about how mental these things are. #stobiepole #stobie #adelaide #southaustralia #choppe
STOBIE POLES, aka South Australian death sticks. I'm heading back to Adelaide for a show next week and its time I reminded you again about how mental these things are. #stobiepole #stobie #adelaide...www.facebook.com
Ik ben niet altijd even gecharmeerd van de kwaliteit/service van Aussie bedrijven. Maar de energie infra toko's hebben wel goede processen lijkt het. 3 van die palen er uit en in 10 uur weer 3 nieuwe en iedereen weer stroom. Ik heb er geen verstand van. Maar ik vind dat heel acceptabel.En toch kunnen ook deze stobie poles ondersteboven 'waaien': https://www.facebook.com/share/p/17EJARU4AD/
Ja, vind ik ook. Bij mij ging het licht op een zondagavond uit. Rest van de buurt had wel stroom, maar ik niet. Dus gemeld. Rond 1 uur 's nachts werd er op mijn raam geklopt, stonden ze voor de deur: "U zit zonder stroom?" Was de stroomkabel van de stobie pole naar mijn woning aan vervanging toe.Maar de energie infra toko's hebben wel goede processen lijkt het. 3 van die palen er uit en in 10 uur weer 3 nieuwe en iedereen weer stroom. Ik heb er geen verstand van. Maar ik vind dat heel acceptabel.
Ik heb ooit in NL in de winter van 2007 een dag of 4 zonder stroom gezeten (dan doet de CV het ook niet)Ja, vind ik ook. Bij mij ging het licht op een zondagavond uit. Rest van de buurt had wel stroom, maar ik niet. Dus gemeld. Rond 1 uur 's nachts werd er op mijn raam geklopt, stonden ze voor de deur: "U zit zonder stroom?" Was de stroomkabel van de stobie pole naar mijn woning aan vervanging toe.
Dus ja, dat soort zaken zijn goed geregeld. Het moet heel extreem zijn wanneer het lang duurt, zoals zo'n 10 jaar geleden nu, denk ik, toen er bij Melrose een voorraad stobie poles als domino's ondersteboven gingen (en elder in SA ook) en de hele staat zonder stroom zat. In Pt Lincoln zaten ze toen iets als 4+ dagen zonder stroom. In Whyalla hadden de meesten geluk en was het slechts 24 uur.