Alleen !

Ja, ook in Sydney, staat ook op de immi.gov site. Het skilled visum is het beste visum wat je maar kan hebben met de minste beperkingen van alle visum's

Hoi Marcel
Met een skilled independent ben je gewoon een "permanent resident"... Met zo'n visum mag je maar 1 ding niet dat is stemmen.

[quote author=Bear link=topic=3680.msg46223#msg46223 date=1138886563]
Hoi Marcel
Met een skilled independent ben je gewoon een "permanent resident"... Met zo'n visum mag je maar 1 ding niet dat is stemmen.
[/quote]Yep!

Misschien toch nog een kleinen toevoeging. Na 5 Jaar is het visum verlopen. Wil je daarna het land weer in dan heb je een return visum nodig ( die is ?1? jaar geldig.). Die krijg je als je 2 jaar lang hebt gewerkt en gewoond in Australië.  Dus als jij gewoon gaat wonen en werken in Australië voor de rest van  je leven is er nooit een probleem. Die begint pas wanneer je langer als 2 jaar buiten Australië zit. En ook daar zullen best weer oplossing voor zijn. Naar mijn idee en zoals M5 al zij is dit inderdaad het makkelijkst en beste permanent visum. Wil je nog beter zitten dan moet je een Australiër worden met de bij behorende voor- en nadelen

[quote author=Bear link=topic=3680.msg46225#msg46225 date=1138887219]
Wil je nog beter zitten dan moet je een Australiër worden met de bij behorende voor- en nadelen[/quote]

Zoals ??

Gr.

Jack :evil:

Hoi Jack
Daar zijn al heel wat topic mee gevuld incl pittige discussies....
Groot nadeel is natuurlijk dat je geen Nederlander meer bent en dus ook niet meer permanent terug kan. Dan moet je eerst bij mevr Rieta Verdonk vragen of je een permanent visum mag hebben. En zoals het beleid nu is. Kan je er dus vanuit gaan dat je die op je buik kan schrijven :lol:

Voordeel maar mijn persoonlijk mening is dat je weet wat en wie je bent en niet dat eeuwigen getouwtrek in je hooft hebt tussen AUS en NL. Je mag na 2  jaar je Australische nationaliteit aanvragen.

[quote author=damhooligan link=topic=3680.msg46248#msg46248 date=1138901698]
Ben ik nu gek , of zitten we we behoorlijk  :eek:fftopic:
[/quote]

Thanks for the answer, Bear. :up:

Hooligan houd het maar op de eer... :-D je bent gek als je je gek voelt.

Jack :evil:

ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig :plane:

Kan ik mezelf naar aussie vliegen  :w00t:

Ik denk dat ik na 2 jaar aussie word , ik wil dan geen nl meer zijn.

[quote author=Bear link=topic=3680.msg46229#msg46229 date=1138888781]
Dan moet je eerst bij mevr Rieta Verdonk vragen of je een permanent visum mag hebben. En zoals het beleid nu is. Kan je er dus vanuit gaan dat je die op je buik kan schrijven :lol:
[/quote]

En tegen de tijd dat (als) ik terug wil , wie zegt dat verdronk er dan nog is ?

Groetjes Johan

[quote author=damhooligan link=topic=3680.msg46574#msg46574 date=1139152040]
[/quote]

Je denkt toch niet echt dat Rita Verdonk de enige is die het hier voor het zeggen heeft aangaande immigratie in Nederland. Daar zijn toch echt wel wetsbesluiten over genomen en zij volgt die op. Ik ben geen politicus, maar een minister alleen kan toch echt niet het beleid hierover bepalen.

[quote author=damhooligan link=topic=3680.msg46574#msg46574 date=1139152040]
[/quote]

??? Hoe bedoel je, OOo daar had ik nog nie aan gedacht.. :wall:

[size=20pt]Dhu!![/size]

Bewijzen van spreken! .....   :wink: :)

Sabien is al alleen vertrokken. Brainysmurf vertrekt ook alleen. Hij is hier niet zo heel vaak meer te vinden, maar dat komt misschien, omdat hij zijn visum al heeft. Hij wil eerst zijn opleiding afmaken en dan vertrekken.

Verder zijn er ook een paar vrouwen hier die alleen vertrokken zijn/vertrekken. Okeee... wel op een spouse visum, maar die hebben voor een groot deel het visumtraject alleen doorlopen :)

Back