Alles opent in nieuwe vensters..

alieNL

Well-Known Member
Vraag.. is het bij jullie ook zo dat wanneer je nu op een berichtje op dit forum klikt, dat er een nieuwe pagina opent. Op alles waar ik op klik krijg ik nu dus nieuwe pagina's, terwijl ik niks heb gedown- of geupload. Zwaar irritant.. was voorheen nooit zo.

Hoe kan ik het wijzigen?
 
Dus als je op de link naar een bericht op het forum klikt dan opent die in een apart venster? Of bedoel je dat als je een link in een bericht klikt dat die dan opent in een nieuw venster?

Het forum staat ingesteld dat als je een link in een bericht klikt die linkt naar een externe site, dat die link dan in een nieuw venster wordt geopent. Links binnen xpdite.net zouden gewoon in het huidige venster geopent moeten worden.

Welk OS heb je op je computer en welke versie? (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, OS X, etc.)

Welke browser (en welke versie) gebruik je?
 
Ik bedoelde dat als ik op de link naar een bericht klikte het in een nieuw venster opende. M.a.w. voordat ik echt bij het bericht was, stonden er alweer 3 vensters open.

Uiteindelijk heb ik de hele site gewoon weggeklikt en internet opnieuw geopend, toen was het goed. Ik kreeg een minuut later ook een foutmelding van internet. Het gekke was dat de andere sites die allemaal geopend stonden, wel normaal functioneerden.

Anyway, het werkt weer zoals eerst, dus probleem opgelost :)
 
Erg mooi de verandering van dit topic.
Alles in zacht rood en de profiel foto's staan aan de rechtse kant.
Zeer apart , vraag me af hoeveel uurtjes dit Mr. Lost nu weer heeft gekost.
Ook is de speed een stuk sneller.

Cheers,

Jack :evil:
 
Zacht rood? Jack, heb je weer te veel gedronken? :p

Jack drinkt geen alcohol.,(Heel heel weinig dan...)
IK keek deze ochtend op xpdite en alles stond weer gewoon.
Moet de hot hot sun zijn geweest :happysun:


Jack >:D
 
Back
Top