Als jonge bouwkundige werk vinden in Australie door er heen te gaan

Hee Martijn,

Ik ben zelf een aantal maanden geleden afgestudeerd (ook bouwkunde) en ik heb net als jij de intentie om naar Australie te vertrekken. Zie dat jou laatste post van een maandje terug is... Ben je ondertussen al wat wijzer geworden i.v.m visa enzo? Ik heb al geinformeerd bij een emigratiebureau, maar definitief kom ik het land niet in doordat ik geen werkervaring heb, mag maar een jaar ofzo. Wil nu proberen te solliciteren bij een bedrijf, met een goede motivatie zodat ik via hun het land in kom.

Voor vacatures in de bouw moet je eens in de regio Perth zoeken via www.seek.com,

Groeten,

Bob

Hey Bob!

Ik ben op dit moment 3e jaars bouwkunde student en over een jaar afgestudeerd. Ik zit ook te kijken om te gaan werken in het buitenland. Jouw post is nu aantal jaren oud, maar is het je gelukt?
 
Er heen gaan op een WHV heb ik zelf ook al bekeken, maar ik wil toch eerst proberen om er werk te kunnen vinden. Alvorens alles op te zeggen en straks terug te moeten komen in NL (nauwelijks werk in de bouw) op zoek naar een baan in de bouw.
Hebben mensen misschien nog andere tips waar er gezocht wordt naar bouwkundigen? Bijvoorbeeld plekken waar niet iedereen zou willen werken, dus niet de grote steden, maar misschien de afgelegen gebieden?


Hey Martijn,

Ik ben op dit moment 3e jaars bouwkunde student en over een jaar afgestudeerd. Ik zit ook te kijken om te gaan werken in het buitenland. Jouw post is nu aantal jaren oud, maar is het je gelukt?
 
Back
Top