Alsjeblieft reageer even als je het weet, we hebben een beetje haast !

TEAM

New Member
Beste Oz-lovers,

We willen deze week de visa-application in sturen voor een S.I.R. visa!

Nu ben ik alles aan het nakijken op de Checklist part J van form 47Sk. Nu
kom ik tot mijn schrik iets tegen.  :|
Er staat dat je de skills assessment moet meesturen (dat is logisch) MAAR er staat bij
INCLUDING CERTIFIED COPIES OF ALL DOCUMENTS provided TO the assessing body with your application
for assessment.

SHIT SHIT SHIT .... volgens mij moeten we het hele pakket WEER laten certificeren. De TRA (de assessing authority die
wij hadden) heeft al de certificeerde copieen gehouden en ons alleen een brief gestuurd dat we de 60 punten
hebben gehaald.
Waarom heeft DIMIA nu weer alles nodig?Kunnen ze niet gewoon naar de TRA bellen??

Als dit waar is gaat het ons weer veel geld kosten. Heeft iemand ervaring hiermee????

Groetjes,

Ted en Amy

Ik heb zelf ook een SIR visum aangevraagd en gekregen. Ik vond het net zoals jullie erg vreemd dat je voor je skills assessment en je visum aanvraag dezelfde documenten mee moet sturen. Gelukkig dat ik daar bij het vertalen en certificeren al achter kwam, dus ik heb van alles 2 setjes laten maken. Wellicht dat jullie contact op kunnen nemen met je skills assessment authority en hun kunt vragen de documenten weer terug te sturen op jullie kosten. Ik weet niet of ze dat doen, maar het is te proberen. Anders zit er niets anders op om dezelfde set documenten te laten vertalen en certificeren die jullie ook naar de TRA hebben gestuurd.  :blink:

Ik heb, helaas voor jullie, ook begrepen dat dit klopt en bij voorbaat alles zelfs in 3-voud laten kopieren en certificeren!! :|

Yep, wij hebben ook alles in drievoud laten certificeren en vertalen. Heb je er zelf nog ééntje over voor het geval dat.  :oops: :oops: Jammer!!

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=517.0
Misschien heb je hier iets aan?

Bacchus: Ik heb even de URL aangepast, deze werkte niet.

Back