AMC - RANZCP application

SteveSW

Well-Known Member
zijn er mensen met (recente) ervaring met het invullen van het RANZCP applicatie formulier (dus registratie van NL psychiaters in Australie)?
Of is er iemand bekend met bureau's die hierin kunnen bijstaan?
En nu ik toch aan het vragen ben: zijn er ervaringen van mensen die via een contract/sponsorred visa richting austrlie zijn geemigreerd?

alvast bedankt
Groet
steve
 
Hi,

Ik werkte 10 jaar geleden in Geraldton, WA met een Nederlandse psychiater die op een werkvisum naar Australie was gekomen, volgens mij. Zij moest veel extra examens doen, ook al had zij vele jaren ervaring in Nederland en zelfs een eigen praktijk. Zij kon wel al aan het werk maar er zaten allerlei voorwaarden aan haar registratie zoals die examens die ze moest halen. Ik weet niet hoe ze haar werkvisum had geregeld maar volgens mij was het een 457 met WACHS (WA health).

Ik zou kunnen kijken of ik haar emailadres voor je kan vinden als je wil.

Groetjes
 
Heb in al die jaren dit onderwerp nog niet naar voren zien komen hier. Dus hoop dat Kims' contact je kan helpen :)
 
Hi,

Ik werkte 10 jaar geleden in Geraldton, WA met een Nederlandse psychiater die op een werkvisum naar Australie was gekomen, volgens mij. Zij moest veel extra examens doen, ook al had zij vele jaren ervaring in Nederland en zelfs een eigen praktijk. Zij kon wel al aan het werk maar er zaten allerlei voorwaarden aan haar registratie zoals die examens die ze moest halen. Ik weet niet hoe ze haar werkvisum had geregeld maar volgens mij was het een 457 met WACHS (WA health).

Ik zou kunnen kijken of ik haar emailadres voor je kan vinden als je wil.

Groetjes

dank voor je reactie!
elk contact is welkom.
Natuurlijk is er in die 10 jaar veel veranderd (we hebben ook een contact die de procedure omstreeks die tijd heeft ondergaan). het verandert zelf bijna elk jaar, ook onder invloed van de tekorten die ze hebben en de opleidingen die wijzigen.

groet
steve
 


OFX
Back
Top