Andre Rieu al bijna uitverkocht.....

-+henk+-

XPdite Sponsor
De afgelopen dagen is de voorverkoop gestart voor tickets voor optredens van Andre Rieu in o.a. Sydney en Brisbane. Prijzen van de kaartjes liggen zo rond de $ 200 - $ 300 per plaats, afhankelijk van de kwaliteit (front of hoog in de hoek op de tribune). Binnen een paar uur waren de duurdere plaatsen al bijna geheel uitverkocht. We wilden 4 plaatsen naast elkaar in Brisbane, maar mooi niet.... Alleen ergens in een hoekje, achteraf konden we nog terecht.

Andre is in Australie erg populair aan het worden (en wordt ook behoorlijk geplugd hier en daar....). Had het wel leuk gevonden weer eens optreden van hem mee te maken. De eerste keer dat ik hem heb zien optreden was toen hij pas voor zichzelf was begonnen - zo rond 1993 en het Tamboer Theater in Hoogeveen.

Wie heeft tickets en gaat er heen?
 
Wat denk je zelf? :evil: Ga je helemaal naar Australië, wordt je hier nog lastig gevallen door Mr. Rieu. Nee, bedankt, ik houd het liever bij de locale muziek. Verder veel plezier hoor, ieder z'n eigen muziek :up:.
 
Ik hou het niet persé bij locale muziek (da's ook wat moeilijker met klassieke muziek), maar Rieu.... nee... Ik ben geen Strauss und Waltz Mensch. Het is wel frappant hoe 'ie hier (en ook in NZ) opeens all over the place is hè!

Maar wel jammer voor jou Henk, dat je geen kaartjes meer kon vinden. Goed kans dat er een extra concert wordt ingelast, hadden wij met Little Britain; uit pure noodzaak in Sydney geboekt en vlak daarna lasten ze een extra optreden in Brisbane in! PVD! En ik zou ook balen als ik een concert van Yo-Yo Ma zou mislopen hoor!

Hoop voor jou dat er een extra concert komt, ergens :)
 
Leuk dat een Nederlander het zo goed doet in Australia, maar dat het nou net DIE Nederlander moet zijn.....  :evil:
 
LOL @ Joep

nou moet ik wat bekennen:
een paar jaar geleden stuurde Jeanet's pa een DVD van Andre Rieu op. Maanden in de kast gelegen natuurlijk. Maar ja: nadat ie herhaaldelijk had gevraagd wat we er van vonden op een goede (?) avond toch de DVD maar bekeken. En weet je: we vonden het best leuk! Hele DVD afgekeken. Hij creëert heel leuk sfeertje, beetje humor in de show etc.
OK: daarna hebben we die DVD nooit meer bekeken maar toch  :wink:
 
Ageserveerd, hm... hoe leg je dat uit...

Henk gooit een balletje op en is blij dat Andre Rieu zich meldt in Australie. Ongeveer iedereen die reageert is anti-Rieu, althans zijn muziek. Afgeserveerd, Klets, einde gesprek, Rieu is K#T.

Snappez?

Moet zeggen dat ik het wel een beetje sneu voor Henk vind.
 
Zijn broer overigens is wel weer super.....Andre Vieux.....en dan lekker door de colaaalalaalalala :D
 
Ik denk dat Rieu populair is bij de wat oudere ex-Hollander.
Bijna ongeveer precies 2 jaar geleden, zaten we in California met een wat ouder stel te teuten.
We waren er voor de bruiloft van een collegaatje van Miranda, hun kennissen waren 35 jaar geleden (vanuit Den Haag en dat kon je nog steeds horen :p) naar California ge-emigreerd.
Zij hadden kaartjes voor Rieu en ze hadden er vreselijk zin in.
Misschien een beetje sentiment??

Bart
 
Ah, ik heppum... Einde onderwerp Rieu dus.

Ach, ik hou heel veel van klassieke muziek, maar niet van Strauss, en daar speelt hij nou net zoveel van. Maar iedereen toch z'n eigen smaak? En als ik kaartjes misliep voor een concert dat ik graag had willen bijwonen, dan vind ik dat ook niet leuk. Een beetje empathie voor elkander hier en daar is toch wel aardig, niet dan?

Misschien worden er nog wat kaartjes op E-bay verkocht, Henk... Je kan het proberen.

Toedels!
 
Jullie hoeven met mij geen medelijden te hebben hoor... ik vind het al lang goed zo (dat het uitverkocht is) want ik hoefde niet zo nodig. Mijn vrouw was iets meer teleurgesteld.

Het zijn niet alleen de oudere geemigreerde nederlanders, maar veel "ouderen" in Oz. Bij ons binnen de Rotary Club zijn flink wat fans van Andre en circuleren de DVD's driftig....
Je wordt op TV - vooral Channel 9 (Kerry-Ann) ook doodgegooid met plugs....
 
En het blijft maar doorgaan...

In NL was ie 10 jaar geleden al razend populair (bij een bepaald soort mensen) met zijn strauss potpourri, en nu staan bij Dymocks de schappen vol met Andre Sneu.

Ik ben dol op klassiek, maar de manier waarop hij het verpopulariseert (1000 pt bij scrabble) schiet me in het verkeerde keelgat. Het zelfde gebeurt overigens bij the Night of the Proms.

Wij zijn blijkbaar maar in 2 muzieksmaken goed: 2 unlimited en dan dit... :x


Bart
 
... en 'dit' is heel erg 'TOO unlimited'! Maar, over smaak valt niet te twisten. Strauss zou mogelijk heeeeeel blij zijn met André, wie weet.

Ik ben zelf een liefhebber van alles van Hildegard von Bingen tot barokmuziek. En dan de rest nog ;-)! Maar goed, Strauss slaat aan bij de mensen, en toevallig vindt Rieu het leuk zijn muziek te spelen, en daar is op zich niets mis mee.
Strauss Sr. componeerde de Radetsky Mars, en is er íets op de wereld dat irritanter is dan dat maar toch waanzinnig populair op Nieuwjaarsconcerten? In welke film werd die muziek ook al weer gebruikt, op de tekst 'Tieten kont, tieten kont, tieten kont, kont, kont'...? Een Nederlandse film, waarin iemand een Alzheimerige vader speelde....?
 
Turks fruit. Heb gegoogled hoor, wist het ook niet.

Maar waarom zou het in het verkeerde keelgat schieten Bartman. Als mensen er nou vrolijk van worden en plezier aan beleven? Van mij mogen ze hoor. Misschien dat de klassieke muziek op die manier wat meer gewaardeerd gaat worden.

Enne, 2 unlimited, zooooo 1991  :wink: Denk niet dat de tieners van deze tijd die band nog kennen.
 
Ah, Turks Fruit... Ja, daar passen de 'tieten en kont' wel in ja...:-D

Dank voor je google ;-)
 
[quote author=Maluka link=topic=8047.msg107315#msg107315 date=1199784330]
Euhmm.....

Bij mij geen Turks Fruit in mijn kont hoor  :lol: :lol: :lol:
[/quote]

Ik heb er anders heel goede dingen over gelezen  :grin:
 
Back
Top