Anne Marie in Perth

Hallo allemaal,

Hier weer eens een berichtje van mij... Ik ben op dit moment al bijna 8 maanden in Perth op een working holiday visa en woon samen met mijn Australische vriend bij zijn ouders in.
Op dit moment zijn we druk bezig met alles te verzamelen voor een defacto spouse visa.
Ik heb pas m'n medical check gehad en op 15 april hebben we onze afspraak bij DIMIA, hier in Perth. Alhoewel we al 2 jaar samen zijn (waarvan zo'n 12,5 maand echt samen en zo'n 12,5 maand ik in Nederland, hij in Australie) ben ik wel superzenuwachtig voor het gesprek... Nou heb ik wel het een en ander er over gelezen van verschillende andere forumleden, toch zie ik er erg tegen op.

Nou dat was het weer even, ik houd jullie op de hoogte...

groetjes Anne Marie
 
zoals Australiers het  zelf zeggen: No worries. Komt allemaal goed. Je hebt toch niets te verbergen, je hoeft niets te liegen, blijf jezelf.

Gr en veel succes

Citavm
 
Veel sucess.
Ik kijk ook niet uit naar HET interview maar zoals citavm zegt, je hebt toch niks te verbergen dus het moet allemaal goedkomen.
 
Hoi Anne Marie!

Goed om te horen dat alles goed gaat!

Succes met je interview, klinkt alsof dat geen probleem gaat worden!

Ik ga trouwens binnenkort iets organiseren voor iedereen hier in Perth, in een pub of park of zo! We zijn nu al met een redelijk aantal!

groetjes

Simone
 
Heel veel succes.
Het zal allemaal best goedkomen.
Zet hem op.

Groetjes,
Brit
 
Sucess met jullie interview.  Ik heb het ook meegemaakt, jaren geleden toen ik voor 't eerst naar australie ging, valt erg mee.
Ik heb vandaag mijn nederlandse politieverklaring binnen, dus nu 't laatste opsturen en wachten op mijn spouse visum.  Het enige waar wij nu op wachten is een koper voor ons huis.  Hopen in September richting Perth te kunnen gaan.

Als ooit wat georganiseerd wordt, dan komen wij!!! of misschien doen wij het wel!
 
Hebben jullie je verklaring via Den Haag gedaan?
Hoe lang moest je daar op wachten?
 
Hoi Anne Marie, ik hoop dat je niet TE zenuwachtig bent voor je interview, wij hebben hem achter de rug.. Ik was ook erg zenuwachtig, maar het viel echt heel erg mee!!

We waren meer aan het kletsen over reizen en dagelijkse dingen dan dat we vragen kregen. De papieren spreken vaak al voor zichzelf..

Ik wens je alvast veel succes en hou ons op de hoogte  :up:
 
Anne Marie, hoe is het gegaan?????

Ik denk er steeds aan en vergeet het elke keer te vragen!!!!
 
hi,

We hebben de aanvraag uiteindelijk niet ingeleverd.. We zijn wel op gesprek gegaan, maar ze vonden dat we te weinig bewijs hadden om een partner visum aan te vragen, vooral op financieel gebied, aangezien we op dit moment nog bij Tim's ouders thuis wonen aangezien hij student is en verder geen inkomen heeft... We zijn al wel langer dan 2 jaar samen, maar aangezien er telkens 4 a 5 maanden tussen zaten voordat we elkaar weer zagen, zaten ze te zaniken... (dankzij mijn studie in Nederland en zijn studie in Oz)
Dus nu gaan we op 8 juli nog een keer op gesprek (net voor m'n working holiday visum afloopt) en hebben we ook nog es besloten om voor die tijd, op 1 juli, te gaan trouwen!

dus tot zover t nieuws!

groetjes Anne Marie
 
Wow!!! Jeetje!!!!!  :-o

Gefeliciteerd dan maar! ha ha!  :lol:


Mm, dat is wel een beetje irritant dat je nu eigenlijk wel moet trouwen, maar ja, zoveel maakt dat niet uit. Gewoon klein houden. En dan kun je eventueel over een paar jaar weer een groter feest houden of zo! :)
 
:congrats: met deze grote stap, daarbij is een visum aanvragen maar een kleinigheid :wink:

Gr Wilbert
 
hey..

We moeten helemaal niet trouwen, als ik precies een jaar hier was geweest had ik em wel gekregen volgens de case officer... Maar om er helemaal zeker van te zijn dat ik toch echt niet terug hoef zonder Tim, maar besloten om de bruiloft maar wat te vervroegen.... Het wordt inderdaad een kleine bruiloft en zo'n beetje alles is al geregeld.. Heb er erg veel zin in :)
bedankt voor de felicitaties!!

groetjes Anne Marie
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=1234.msg14071#msg14071 date=1114713040]
met deze grote stap, daarbij is een visum aanvragen maar een kleinigheid :wink:
[/quote]Als je gaat trouwen hoef je alleen maar JA te zeggen,dat is pas een eitje :rotflmao:

Hoi Anne Marie!

Gefeliciteerd joh,toppie :up:

Groetjes Sander!
 
Je hebt wel makkelijk praten als je eenmaal al getrouwd bent :wink:
Wacht maar af totdat er kinderen komen :evil:
 
Op zich best wel een grote stap, gefeliciteerd :happysun: maar dan maakt het allemaal wel wat makkelijker. 

Ook tot ziens in WA :cool:
 
Bij ons ging het ook zo!

-trouwen
-8 kilo aankomen
-kinderen(2)
-elke dag in het weekend 7 uur op
-grotere auto kopen(degelijke)
-groter huis kopen
Ben ik nog wat vergeten? :lol1:
-
 
Back
Top