Anne Marie in Perth

[quote author=M5 link=topic=1234.msg14101#msg14101 date=1114761785]
Bij ons ging het ook zo!

-trouwen
-8 kilo aankomen
-kinderen(2)
-elke dag in het weekend 7 uur op
-grotere auto kopen(degelijke)
-groter huis kopen
Ben ik nog wat vergeten? :lol1:
-
[/quote]

Haha die 8 kilo geldt voor Sander hoor, zet er bij mij maar een ééntje voor!!!!  :rotflmao:
 
Hi Anne Marie,

Balen dat het gesprek niet helemaal lekker ging, maar van harte gefeliciteerd met de trouwplannen!!
En alvast succes voor het 2e gesprek.

Groetjes,
Sander
 
[quote author=Anne Marie link=topic=1234.msg14087#msg14087 date=1114745173]
hey..

We moeten helemaal niet trouwen, als ik precies een jaar hier was geweest had ik em wel gekregen volgens de case officer... Maar om er helemaal zeker van te zijn dat ik toch echt niet terug hoef zonder Tim, maar besloten om de bruiloft maar wat te vervroegen.... Het wordt inderdaad een kleine bruiloft en zo'n beetje alles is al geregeld.. Heb er erg veel zin in :)
bedankt voor de felicitaties!!

groetjes Anne Marie
[/quote]

Oh mooi!

Nou, heel veel plezier dan!
En succes met het 2e gesprek als ik je niet meer 'spreek'.

:)
 
wilbert je moet niet zo zeuren je woont toch in het beloofde land, wat wil je nog meer :-D
 
Ondertussen ben ik alweer bijna 2 weken getrouwd en heb ik vorige week vrijdag de aanvraag ingeleverd bij Dimia in Perth... Vandaag kregen we bericht dat ik het visum heb gekregen (temporary spouse, subclass 820!) en dan over 2 jaar hopenlijk permanent residency!
We zijn echt superblij! Geen stress meer of ik wel of niet mag blijven...

Groetjes Anne Marie
 
Wow dat is snel!! gefeliciteerd!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
 
[quote author=Anne Marie link=topic=1234.msg20415#msg20415 date=1121173873]
Ondertussen ben ik alweer bijna 2 weken getrouwd en heb ik vorige week vrijdag de aanvraag ingeleverd bij Dimia in Perth... Vandaag kregen we bericht dat ik het visum heb gekregen (temporary spouse, subclass 820!) en dan over 2 jaar hopenlijk permanent residency!
We zijn echt superblij! Geen stress meer of ik wel of niet mag blijven...

Groetjes Anne Marie
[/quote]

Wow, geweldig, gefeliciteerd!!!!  :lol:
Jeetje wat gaat de tijd snel, ik dacht dat je later ging trouwen!!
Ik kan ook niet geloven dat het al Juli is! Vrijdag zijn we hier een jaar!  :-o

En wat zijn nu jullie plannen? Ga je nu een baan vinden, huis etc?  :)

groetjes

nieuwsgierige ik
 
Hehe hier weer eens een update van mij! Ondertussen heb ik de afgelopen 3 maanden invalwerk gedaan op 2 middelbare scholen als library officer in de bibliotheek en verder druk bezig geweest met solliciteren... 2 weken geleden heb ik een sollicitatie gesprek gehad bij een openbare bibliotheek en vorige week heb ik te horen gekregen dat ik daar morgen mag gaan beginnen. Het zal eerst part-time zijn, maar dat kan meer worden! Ondertussen ga ik wel gewoon door met solliciteren, het zal in ieder geval wel goed staan op m'n cv, des te meer werkervaring des te beter.
Gelukkig ging het sollicitatie gesprek heel goed, aangezien ik daar in Nederland niet zulke goede ervaring mee had gehad, was dit het meest relaxte gesprek ooit, de dames waren heel gezellig en spontaan en dat helpt natuurlijk wel om je op je gemak te voelen...

nou dat was het weer even...

groetjes,

Anne Marie
 
Hey Annemarie,
Leuk om je verhalen te lezen!
En gefeliciteerd met je huwelijk en visum!!
Ik moet 1 december voor mijn interview naar Berlijn en daarna hoop ik dus de 15e te vertrekken naar Perth. Secret Harbour om precies te zijn.
Ik kan echt niet wachten! Ik heb Mike nu al zolang niet gezien!
Ik wil daar ook het liefst zo snel mogelijk aan de slag (parttime...) maar eerst maar eens settelen! (wat.... eerst er maar eens komen haha!)
Waar zit jij ongeveer?
Groetjes,
marina
 
Ow, nou misschien zien we elkaar wel eens! Ben veel in Fremantle geweest en Mike en ik zullen er ook wel vaak naartoe gaan! Favoriet stekkie daar!
 
Back
Top