Annual Picnic & barefoot lawnsbowl

Rob

New Member
Vorig jaar hadden we een picnic georganiseerd in de Botanical gardens in The City. Het leek me wel leuk om voor dit jaar weer een pinic te plannen en net als vorig jaar kan iedereen voor zichzelf bepalen wat ze qua lekkers mee willen brengen.

Tevens leek het me leuk om op een zondagmiddag een potje Lawnsbowl te gaan spelen(een typisch engels/ozzie sport). Dit is iets dat door kinderen en volwassenen gespeeld kan worden.

Indien genoeg interesse voor bovenstaande activiteiten, kan ik wel een datum plannen en etc...

Ik zat zelf te denken eind juni of ergens in juli ofzo.

Laat het me aub weten of er weer interesse is in een picnic en/of lawnsbowl.

Groeten Rob
 
Ja :) Picnic is leuk, what about Manly?

Lawn balls, hihi... wil ik zeker aan meedoen. Of dat barefoot mag???

En dat alles mits ik niet in NZ zit :)
 
Altijd van die goeie ideëen die Rob!!  :wink:

Count us in for both events! Maar please please plan het in VOOR 15 juli want die datum vertrekken we voor een 3-weekse vakantie...
 
I'll be there with bells on.  :p

He Rob, welke bowlsclub had je in gedachten? Wij zijn lid van de Norman Park bowls club en misschien kan ik wel wat regelen. En daar doen ze ook aan barefoot bowls.
 
Leuk leuk leuk! Wij komen ook - hoewel een beetje onder voorbehoud want ik ben 15 juni uitgerekend.
Mogen mijn ouders ook mee?
 
Te gek al die reacties en al zo snel.
Anyway zal eens wat gaan rondvragen qua lawn bowls (barefoot of niet) had Holland park lawn bowls in gedachten en anders dan norman park.
enne de Picnic iedereen is welkom jong, oud, nederlands, ozzie. Het zal wel waarschijnlijk Na 15 Juni worden. dus je dochtertje (BlizzardtjeofOz) is dan ook welkom.

Meer informatie volgt....
 
Hey Rob,

wat weet jij dat wij niet weten?  :lol:
Is de baby een meisje? Ik denk trouwens dat je gelijk hebt, maar dat is voorlopig nog puur een gevoel...
 
[quote author=BlizzardofOz link=topic=4426.msg55595#msg55595 date=1144720086]
Hey Rob,

wat weet jij dat wij niet weten?  :lol:
Is de baby een meisje? Ik denk trouwens dat je gelijk hebt, maar dat is voorlopig nog puur een gevoel...
[/quote]

Sterker nog, ik denk dat het een meisje wordt. lief en aardig tot ze gaat puberen. en dan krijgen julie je handen vol aan haar. Ze wordt dan rebels, luistert niet, komt met verkeerde vriendjes thuis etc.. En rond haar 20ste wordt ze weer "down to earth" en alles is weer happy!  :-D
 
Ja wij willen ook komen we hebben even snel een ticket geboekt (vertrek 28 mei vanuit nl aankomst 30 mei Brissie) zodat we ook nog net optijd in Brisbane zijn, speciaal voor de barbie.

Tot dan Eric, Marjon en Indah
 
Laten we alvast 2 datums prikken. Zondag 2 juli of 9 Juli. Welke activiteit als eerste? Picnic of Lawns Bowl.
PS Lawns Bowl heb ge gechecked met Holland Park Lawns Bowl club. het is 5 dollar de man, er wordt voor de ballen gezorgt en de bar maken ze voor ons open.

2e activeit zat ik te denken ergens in Augustus, maar mij maakt het niks uit als allebei de activiteiten in de weekenden of 01 juli en 8 juli worden gehouden.

Laat maar horen wat jullie ervan vinden..

Groetjes Rob
 
Ben ook voor Lawn Bowls!  :up: Doen ze barefoot?

Ook voor ons zijn beide dagen prima, hoewel uiteraard nog steeds beetje onder baby voorbehoud.
(Op 1 juli komen allebei mijn ouders mee, op 8 juli alleen mijn moeder - paps gaat 3 juli naar huis).
 
Heel goed Rob; 15 juli vliegen we nl. dus 1 of 8 juli is allebei goed en we vinden beide events super dus we go with the flow  :wink:
 
Okidokie,

Zal het met de lawns bowl checken welke datum het best uitkomt. enne ze hebben de voorkeur voor barefoot lawns bowls (is beter voor de "lawn" denk ik ).

Rob
 
Barefoot Lawnsbowl Zondag 2 Juli om ongeveer 13.00 uur.

Laat het me aub ff weten via een Pee-emmetje of zo, of je komt en met hoeveel personen.
De kosten zijn $5.- p.p en ze maken de bar voor ons open en zorgen voor de "Bowls".

Laat het me aub voor 15 Mei weten, zodat ze zich op de Bowls club kunnen voorbereiden.

Het adress:

Holland Park Bowling Club     
49 Abbotsleigh St Holland Park 4121  (07) 3394 1825


Groeten Rob
 
REMINDER
ff laten weten dat dit topic nog steeds Alive is en laat het me AUB voor 15 JUNI weten of mee wilt doen met Lawn Bowls.

Groetjes Rob

[quote author=Rob link=topic=4426.msg57199#msg57199 date=1145833963]
Barefoot Lawnsbowl Zondag 2 Juli om ongeveer 13.00 uur.

Laat het me aub ff weten via een Pee-emmetje of zo, of je komt en met hoeveel personen.
De kosten zijn $5.- p.p en ze maken de bar voor ons open en zorgen voor de "Bowls".

Laat het me aub voor 15 JUNI weten, zodat ze zich op de Bowls club kunnen voorbereiden.

Het adress:

Holland Park Bowling Club     
49 Abbotsleigh St Holland Park 4121  (07) 3394 1825


Groeten Rob


[/quote]
 
[quote author=Rob link=topic=4426.msg59247#msg59247 date=1147425534]
REMINDER
ff laten weten dat dit topic nog steeds Alive is en laat het me AUB voor 15 JUNI weten of mee wilt doen met Lawn Bowls.

Groetjes Rob

[quote author=Rob link=topic=4426.msg57199#msg57199 date=1145833963]
Barefoot Lawnsbowl Zondag 2 Juli om ongeveer 13.00 uur.

Laat het me aub ff weten via een Pee-emmetje of zo, of je komt en met hoeveel personen.
De kosten zijn $5.- p.p en ze maken de bar voor ons open en zorgen voor de "Bowls".

Laat het me aub voor 15 JUNI weten, zodat ze zich op de Bowls club kunnen voorbereiden.

Het adress:

Holland Park Bowling Club     
49 Abbotsleigh St Holland Park 4121  (07) 3394 1825

Groeten Rob

[/quote]
[/quote]

Deze week moet ik het aantal personen doorgeven aan de bowlingsclub. Dus mocht je me nog geen Pee - emmetje hebben gestuurd en toch willen komen, laat het me dan zosnel mogelijk weten.

Alvast bedankt.

Rob
 
Back
Top