April Fest 2007 in Birkdale Sunday 22nd April

Lin

XPdite Sponsor
Op mijn werk (Netherlands Retirement Village) wordt jaarlijks het April Fest georganiseerd.

Soak in the Dutch atmosphere -bring some friends and relax and dance to the sound of the live entertainment which will keep your foot-tapping the entire day. Catch up with your friends for a great day of fun, food and festivities, and be early- this event gets bigger every year!!!

All proceeds of the day will go to to provide shade sails for the Prins Willem Alexander Nursing Home

Join us at the village and enjoy a day of fun and good food, drink and music

As usual you will be able to enjoy our famous coffee and cake; Poffertjes and Croquettes oliebollen, rookworst, smoked eel and Herring as well as Indonesian Cuisine and from the bar Dutch and Australian Beers soft drinks and wines.

Craft stalls
Raffles
White Elephants stall
book shop
All day chocolate wheel
great prizes all day
and for the kids
rock climbing
roving clown
face painting

Prins Willem Alexander Village
62 Collingwood Road
Birkdale
Adjecent to Birkdale Railway Station


Voor degene die toch erg de Hollandse hapjes missen is het misschien een leuk uitje!

Groetjes Lin
 
Hoi Lin,

Hm, gerookte paling... Als het echt 'onze' paling is... yummm... Alhoewel, da's ook zoiets dat rechtstreeks naar de vet-zônes gaat :-D Of zou daar de klompendans voor zijn uitgevonden?

Ireen
 
Hoi Lin,

als ze bij jullie nog mensen zoeken zou je ons dan een tip kunnen geven, mijn vrouw heeft altijd met oudere mensen gewerkt (thuiszorg, verplegende B) en we komen eind mei naar qld.

Zijn er ook nog andere nederlandse villages voor ouderen rondom brisbane?


The Dammers
 
We zijn geweest maar onze kleine meid was wel erg teleurgesteld.... Wel aangekondigd in de kranten maar we konden geen clown  :cool: vinden of 'face painting'  :|. Maar ze heeft genoten van het broodje rookworst. En toen we lootjes kochten was ze verbaasd.... Daddy, daddy, that lady speaks Nederlands, just like you  :p

KC
 
KC, wel de clown gezien, maar geen facepaint-stall (is dat een woord? :?) Wij hebben heerlijk broodjes haring gegeten!

Familie Dammer, in the Netherlands Retirement Village in Birkdale springen ze om Nederlandse mensen en dan vooral opgeleid of met ervaring! Dat moet geen enkel probleem zijn. Als jullie hier zijn aangekomen kun je me altijd even een pm-tje sturen. Voor zover ik weet is het het enige Nederlandse village hier in de omgeving Brisbane.

Groetjes Lin
 
Back
Top