april / mei aanvragers (papier) 2007

Hoi hummer,

Heb je nog helemaal niets gehoord of hebben ze om extra informatie gevraagd?
Hen je al contact opgenomen met ASPC?
Heb je het via een bureau gedaan of zelf.
Het loopt nu wel heel erg uit de pas bij de rest van de mei aanvragers!

Ik hoop dat je snel het verlossende goede bericht krijgt.


Groet Gerrit
 
hoi Gerry,

na 15 januari inderdaad geen bericht van CO gehad.
en via agent contact opgenomen via zo'n contactformulier omdat ik bang was dat de med. test papieren van de paneldoctor niet waren aangekomen. op 26 maart is bevestigd dat de papieren allemaal al verwerkt waren.
Het bureau snapt er ook niets van.
Begrijp er ook niets van we hebben het tenslotte op 23 april 2007 opgestuurd op de ack.letter stond 1 mei dus het zal nu toch wel binnen moeten komen.
Krijg je deze grantletter ook per mail of per post eigenlijk? de ackn.letter was per mail dus...ik begrijp het echt niet waarom het zo lang moet duren zo ingewikkeld zijn we niet en bewijs van relatie etc hebben ze ook gehad een heel dik dossier eigenlijk, ze weten nog meer over ons dan we zelf wisten!
je begint ook spoken te zien als het zo lang duurt maar ja geduld is een schone zaak.

bedankt voor je steun!

grs
Hummer

ps iemand een tip of ik mijn huis al te koop zal zetten? zijn er ook afwijzingen geweest?
 
Dag hummer,

Ik leef mee en hoor graag van je als je de letter binnen hebt. Zo lang kan het dus duren daar houden we nu dus (mede door jouw voorbeeld) ook wel rekening mee. Wij zijn augustus aanvragers en maar worden al ongeduldig en dat komt ook omdat er al augustus aanvragers zijn met een case off of een letter. We hopen ook niet pas in augustus iets te horen maar graag een paar maanden eerder. Hoop dat je snel bericht hebt!

Groeten Nel
 
Ja, het is verschrikkelijk dat wachten mede omdat je hoort van anderen dat ze wel al een CO hebben of een pregrant letter en helemaal als ze later hebben aangevraagd maar eerder de grant letter ontvangen!!
efin zoals je waarschijnlijk al hebt gezien ... :smile:
we hebben vandaag de grant lettter ontvangen
pak van ons hart

we wensen jullie heel veel geduld en sterkte en je ziet het komt allemaal goed!

grs
Hummer
 
Gefeliciteerd!!  :up:
Zie je wel, dat het wel goed kwam.
Nou gauw het huis verkopen  :smile:

Groetjes Ingrid  :cool:
 
:grin:  :grin: Van harte gefeliciteerd.  :grin:  :grin:
Is het na lang wachten gelukkig toch goed gekomen.  :up:
Geniet er maar lekker van. Nu nog even het huis verkopen en dan naar oz.

Groet Gerrit
 
Hallo hummer,

Ook van harte gefeliciteerd,
Net als jullie hebben ook wij vandaag onze grant letter!!!

Veel succes met de verkoop van jullie huis en de andere voorbereidingen :wink:

Groetjes Markus en Jeannette
 
Bedankt en jullie ook proficiat.
Nu kan het geregel beginnen. Waarschijnlijk duurt het nu langer dan gepland omdat we niet in de gaten hadden dat we de vergunning voor de kat en hond al hadden kunnen regelen. ach na al het wachten kunnen die paar maanden er ook nog wel bij...

groetjes
en sterkte de komende tijd
 
Hallo Hummer,

Proficiat met  jullie grant letter !  :up:
via welk bureau hebben jullie de visum aanvraag ingediend ?

Groeten,
Ingrid
 
Sorry, een beetje laat (ben ff op vakantie geweest) maar in ieder geval;

:dancing: :dancing: :dance: :dancing: van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Sigrid
 
Back
Top