ASPC Acknowledgement - ze zijn nu bij mei 2006

4np

Member
Hoi,

Ik kreeg zojuist mijn Acknowledgement binnen van de ASPC en in het tabelletje in de PDF stond dat ze nu mei 2006 aan het behandelen zijn:

ASPC-processing.png


De (e-lodged) Offshore SIR visa zijn zo te zien de meest snelle behandeling. Als je dus met spoed die kant op wil kan je beter een SIR visum aanvraag doen :)

Gr! Jeroen
 
Nou daar klopt in de praktijk HELEMAAL niets van.

Er worden visa's afgegeven met heel uitlopende aanvraagdatum.

Dus daar ga ik me niet meer aan ophangen.

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=6350.msg78983#msg78983 date=1168954462]
Dus daar ga ik me niet meer aan ophangen.[/quote]


:hang: :hang: :hang: :hang: :hang:  :lol:

Frank is er al...09/08/2006......1,2,3,4,5 en ze zijn op 14 Augustus...ik heb shakende benen nu....

nog 5 "acknowledgement daagjes" en dan kan ik zien of 7 jaar niet voor niets is geweest...

Cheers,

Jack :evil:
 
jack,

Hang je d'r nou ook niet aan op want officieel zijn ze nog steeds bij eind mei, begin juni.
Alleen, de mogelijkheid zou kunnen bestaan dat ze je d'r tussenuit pikken.
 
[quote author=4np link=topic=6350.msg78955#msg78955 date=1168934592]
Hoi,

Ik kreeg zojuist mijn Acknowledgement binnen van de ASPC en in het tabelletje in de PDF stond dat ze nu mei 2006 aan het behandelen zijn:

ASPC-processing.png


De (e-lodged) Offshore SIR visa zijn zo te zien de meest snelle behandeling. Als je dus met spoed die kant op wil kan je beter een SIR visum aanvraag doen :)

Gr! Jeroen[/quote]

Dat schema precies hetzelfde met dezelfde inhoud had ik al binnen op eind November 2006.

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=6350.msg79139#msg79139 date=1169049981]
Dat schema precies hetzelfde met dezelfde inhoud had ik al binnen op eind November 2006.

Jack :evil:
[/quote]

Echt? Dat is wel sick... je kan toch ook een email aan ze sturen om dat overzichtje te ontvangen; heeft iemand dat wel eens gedaan?
 
yep!

ik heb maandag een mailtje gestuurd en hetzelfde schema als hierboven teruggekregen.....

In December had ik het ook al eens gedaan en toen zaten ze pas aan de dossiers van begin mei.......het leek telkens met een week op te schuiven....

groetjes
ines
 
Back
Top