aspc.processing@immi.gov.au -> geen CSL eind mei 2009 meer...

Scamp

New Member
Ok,

Er staat nu niets meer over dat CSL's eind mei 2009 allemaal gedaan zijn. Was ook te mooi om waar te zijn...
Zal wel komen omdat iedereen zijn 175 in een sponsored heeft veranderd...

Volgens de vriendelijke dame die ik vanochtend heb gesproken is eind mei nog altijd wel de doelstelling van ASPC, dat word duimen dus voor iedereeen die nog niets weet.

Ik denk dat ik snap waarom ze het eraf hebben gehaald. De mensen die na 1 januari 2009 ( ofzoiets ) hebben ingediend dachten ook voor mei 2009 aan de beurt te zijn, dat kan dus niet en daarom hebben ze de streefdatum eraf gehaald. Iemand die 28 mei 2009 een CSL indient wordt immers ook niet uiterlijk op 29 mei geholpen, dat leek me al sterk. Dus waarschijnlijk hebben ze de 'oude' CSL's wel af voor eind mei, maar de nieuwe CSL's ( bijv. de CSL's uit 2009 ) worden pas daarna verwerkt.

Denk dat we zoiezo blij mogen zijn dat we op de CSL staan.
Bedenk maar eens hoe al die mensen die alleen op de Modl of zelfs Sol staan zich voelen.....

[quote author=skippie link=topic=9916.msg136001#msg136001 date=1238751917]
Denk dat we zoiezo blij mogen zijn dat we op de CSL staan.
Bedenk maar eens hoe al die mensen die alleen op de Modl of zelfs Sol staan zich voelen.....
[/quote]

Dat bedoel ik, wij staan op de SOL................. :|

Van wat ik gelezen en gehoord heb van andere forums is dat ze zowieso de modl mensen niet voor 2010 zullen behandelen.
Dus je kunt beter voor een state sponsorship gaan als je op SOL staat, anders denk ik dat je nog wel minstens 2 jaar moet wachten :(

Back