ASPC processing information

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,


De wekelijkse email van het ASPC waarin informatie wordt gegeven over de voortgang van de behandeling van de visumaanvragen is al lange tijd weinig zinvol. In het verleden werd aangegeven welke visumaanvragen (op basis van datum van indiening) inmiddels aan Case Officers waren toegewezen, maar in de huidige email ontbreekt deze informatie.

Ik heb hierover contact opgenomen met de Directeur van het ASPC en hij was het met mij eens dat de huidige email niet erg zinvol is.

Hij zal dit bespreken met het ‘Communications Department’ en ik hoop dat dit zal resulteren in meer zinvolle informatie, waarbij wordt gemeld bij welke datum het ASPC is aanbeland met het behandelen van visumaanvragen op basis van State Sponsoring en de behandeling van visumaanvragen waarvan het beroep op de CSL staat.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Thanks voor het delen van de info Rob  :up:
[size=6pt]en heel fijn dat je ze achter hun vodden aan zit  [/size] :wink:
 
Bedankt voor het antwoord, al zou ik onderhand ook wel eens willen weten waar mensen aan toe zijn die niet op de CSL staan. In februari werd tegen mij gezegd dat ik moest rekenen op 12 maanden, maar ik vraag me af of dit nog steeds zo is, of dat ik voorlopig gewoon nergens op moet rekenen.
Maar goed dat je er achteraan gaat allemaal :up:
 
[quote author=Rob Breumelhof link=topic=10278.msg144630#msg144630 date=1249392134]
het ‘Communications Department’
[/quote]

Dat ze dat hebben joh :D (zou je niet zeggen vaak ).

ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben!
 
vraagje :
hoe kan je je inschrijven voor wekelijkse nieuwsbrief van ASPC?  Of moet je hiervoor je visum reeds aangevraagd hebben?
Wij zitten nog in de beginfase...

grtjes
nesje
 
Er is niet echt een wekelijkse nieuwsbrief. De mail waar Rob hete over heeft krijgt je toegezonden door telkens een blanco mailtje te sturen naar aspc.processing@immi.gov.au

Dan krijg je een standaard status verslag terug gestuurd. Leuk, maar op dit moment echt inderdaad niet informatief...
 
@ sacha :

bedankt!  inderdaad (spijtig genoeg) nog niet van toepassing momenteel, maar ik hou het natuurlijk wel in gedachten  :smile:
 
Back
Top