AUB invullen. Onderzoek naar aantal emigranten in Nederland :up:

Bear

Adelaide SA for too bloody long ;-)
XPdite Sponsor
Hoi allemaal
Vandaag bij een bijeenkomst van mij emigratie agent geweest. Toen is ons gevraagd of wij een enquête willen in vullen over emigreren en dit ook te vragen aan familie en kenissen. Buysse heeft namelijk een onafhankelijk bureau ingeschakeld om te gaan uitzoeken hoeveel mensen er nou daadwerkelijk gaan emigreren. Als het onderzoek is afgerond worden de gegevens opgenomen bij het CBS. Op dit moment zijn er namelijk alleen cijfers bekent bij het CBS over hoeveel mensen Nederland verlaten. Zij tellen ook de emigranten mee naar België, Duitsland en anderen EU landen. Via dit onderzoek willen ze er achter komen hoeveel echte emigranten er nou zijn. Dus de mensen de echt naar Verweggistan vertrekken :lol:

Het onderzoekje duurt zo'n 10minuten je hoeft nergens je naam, adres of e-mail neer te  zetten dus je wordt niet lastig gevallen met spam na het onderzoek. Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen.
Dank je  :up: :up:
Groetje Barry

http://www.emigratiemonitor.nl/
 
Ik vul hem maar niet in aangezien ik geen "echte" emigrant ben. Ik ben hier om mijn PhD te doen en zodra ik mijn papiertje (over drie jaar heb) vervalt mijn visum. Ik ben hier dus (nog) niet permanent.
 
Als ik dat wist... Wij houden gewoon alle opties open (is het wat makkelijker voor onze ouders  :wink:)

Maar goed, wij zijn in eerste instantie niet vertrokken met het idee dat we permanent naar Australie zouden gaan. Dat het misschien later wel permanent blijkt, is natuurlijk weer wat anders. Die enquete zal vast gaan over waarom je ebtn vertrokken enzo. Dat is voor mij simpel: niet dat ik zo graga naar Australie wilde, maar omdat ik via via toevallig hier een promotieplaats kon krijgen. Voor het zelfde geld zat ik nu in Canada, Zweden of Duitsland (ik noem maar wat landen hoor). Ik denk dus dat ik een hoop vragen in die enquete niet kan beantwoorden.
 
Ik ga met het idee vertrekken dat ik er wil blijven.
Maar dat betekent niet dat ze me laten.  :oops:
Dus eerst studeren, en dan zullen we zien of het lukt.

Ben dus ook geen echte emmigrant...  :-(
 
wij zijn natuurlijk nog geen echte emigranten, maar 'wannabees'..  :p Toch maar ingevuld.. wannabe zal ooit wallaby worden, toch Jassian?!  :wink:
 
Back
Top